emgee Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Nej nu funkar det, det var drivrutinerna som lurade mig! Redigerad 19 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dunken Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ingen aning... men för mig blir allt jätte´konstigt å kantigt! bilar kan få konstiga hörn som sticker ut åt alla håll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Ingen aning... men för mig blir allt jätte´konstigt å kantigt! bilar kan få konstiga hörn som sticker ut åt alla håll! Ditt grafikkort blir varmt snabbt, köp en ny chassifläkt. Alternativt så kan du öppna Chassit så kommer det in luft från sidan. Redigerad 15 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ditt grafikkort blir varmt snabbt, köp en ny chassifläkt. Alternativt så kan du öppna Chassit så kommer det in luft från sidan. Dom fläktarna e as bra man kan fan lira i ca4 dar sen blir det hett om öronen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Testa att defragmentera hårddisken... låter som om din dator har svårt att läsa snabbt från disken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Som Chs sa, defragmentera din hårddisk. Kolla också att din växlingsfil är sätt på ett sätt att den är i en fast storlek, ursprunglig och maximal storlek ska vara lika (t.ex. 2048 på båda.) Det hindrar windows att öka/minska filen när du spelar, vilket som gör att det hackar till. Hur mycket ram har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts