Jump to content

Hjälp

Recommended Posts

Okej denna tråd kommer säkerligen bli låst för ett makalöst dåligt trådnamn. Men jag hjälper dig ändå.

Okej Woozie behöver hjälp eftersom han har en speciell plan. Och den finns nere vid Gruvan. Så ta en bil och kör över till gruvan som är markerad med en gul blipp på radaren. Den snabbaste vägen är motorvägen så följ den, när du kommer fram så ställer parkerar du i den röda markeringen. Du är nu utan bil och du har två minuter på dig att springa ner till gruvans botten, ta den stora Dumpern och kör på det explosiva containerdelarna. Efter varje man har kört på ska man ta ett paket som finns inne i det. Det tar cirkus 30 sekunder att springa ner i gruvan så det behöver du inte oroa dig för, antingen kan du chansninghoppa ner från ett litet stup eller bara ta den normala vägen utan att förlora skada. När du kommit ner kan du skita i att döda alla, jag brukar bara hoppa in i Dozern och kör på dom explosiva lådorna på marken. Det är inte så svårt, akta dig bara för arbetarna och efter varje du har kört på ska du som sagt ta ett litet explosivt paket.

Nu när du har tagit alla ser du en liten scen där arbetarna har stängt grinden. Spring till en Sanchez som finns parkerad i närheten, nu behöver du bara följa markeringarna på vägen upp. Dom kan vara lite gömda och lite svåra att komma frm till men det ska gå. Efter lite trixande med Crossen ska du så snart som möjligt vara ute. Men för att du ska vara lätt för dig att komma ut så måste du följa blipparna på radaren. När du kommit ut ska du åka till en snubbe vid sidan av motorvägen, när du lämnat paketet har du klarat uppdraget.

Skrev på 2 och en halv minut, ganska nöjd över mig själv. :ermm:

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...