Siana Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Nu har jag en ny dator, och har därför det klassiska autostart- problemet, dvs mappen program ploppar upp varje gång jag startar datorn. Minns inte hur man tar bort det, så hjälp med det tack. Sedan har jag skrivit in MSCONFIG i kör, och ändrat autostart och klickat ur en del program jag inte vill ska startas när man startar datorn, men då kommer ju ett systemkonfigurations- fönster upp varje gång? Går det att hindra programmen från att startas på något annat sät? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) .det bästa är att låta bli att använda "Progam files".. installera allt i "Program" i stället.. det är mellanslaget i program files-länken som får program att öppnas vid start.. kör pmfix om du inte orkar installera om saker o ting..pmfix.zip Redigerad 15 augusti, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts