karlen Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 var ligger taxi bolaget,penga fabriken och sunshine autos jag hittar det hos min kompis hela tiden men hemma hos mig hittar jag det aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 det står på kartan man fick med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 och om du är en ohygglig rackare som bränt cd:n så ligger det på andra ön. Vid den där långa sträckan vid vattnet, kör in precis vid polistationen och åk runt lite vid området där inne.... taxi byggnaden är gul, pengafabriken också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Egentligen 3:e ön... Det finns ju en liten i mellan de två öarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Då blir det 4:e ön om man ska vara petig... Den andra STORA ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 De har du bannemej rätt i.... slicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 De har du bannemej rätt i.... slicka här Varför skriver du "slicka" hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 GTA3 freak Posted: Jan 13 2003, 16:44 QUOTE (DawnLord @ Jan 13 2003, 15:50) De har du bannemej rätt i.... slicka här Varför skriver du "slicka" hela tiden? Känner inte för att skriva "pricka", "ticka" eller "vricka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Känner inte för att skriva "pricka", "ticka" eller "vricka" Du kan ju prova med "Klicka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kevin Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 (redigerad) tittar du på kartan den man får med i spelet letar du bara up Hyman condo När du hittat dit så kan du flygga helikopter om du har 14000 dollar Redigerad 13 januari, 2003 av kevin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts