Guest Hockey_man Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hej jag håller på å gör en film o de dära med virtual dub men jag fattar inte de hära grejset typ 5. Välj XviD som "Compression format" o allt dedära! kan nån hjälpa mig o förklara lite hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fel forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vilket forum ska man skriva i da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hej jag håller på å gör en film o de dära med virtual dub men jag fattar inte de hära grejset typ 5. Välj XviD som "Compression format" o allt dedära! kan nån hjälpa mig o förklara lite hur man gör? Du kanske skulle förklara ditt problem istället för att säga att du inte förstår någonting. Virtual Dub brukar jag jobba med en hel del så om du ställer en ordentlig fråga så kan jag svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Han kanske menar varför man måste comprimera o ge dom codec. eller så har han inte rätt Codec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts