g-unit89 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Alltså dem kan inte mena allvar: SJUKT En bit ur en av texterna: Apelsinmannen är ingen myt, jag känner honom. När jag trodde att jag var en banan för att jag hade testat hasch så skickade polisen mig till Sahlgrenska för att jag skulle få träffa apelsinmannen. Vi skalade varandra och personalen bjöd på lyckopiller. Detta är 100% sant. Jag skulle aldrig ljuga om nånting sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 .det värst är att dom säkert menar allvar.. det finns ju folk som är så sjukt insnöade att dom inte kan skilja på verklighet och fiktion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Apelsinmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag känner en tjej som känner kille som har träffat en Kille som använde droger , han tror att han är en Tomat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag känner en tjej som känner kille som har träffat en Kille som använde droger , han tror att han är en Tomat! Vad pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Jag känner en tjej som känner kille som har träffat en Kille som använde droger , han tror att han är en Tomat! Haha. . Tur att man inte testat droger då. Redigerad 15 augusti, 2005 av DoeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag känner en tjej som känner kille som har träffat en Kille som använde droger , han tror att han är en Tomat! Vad gör man när man tror man är en tomat? sitter och är röd och rund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Målar sej röd och äter på mcdonalds varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 .apelsinmannen är en av dom allra klassiska myterna mot droger.. brukar vara cannabis dom påstår att man blir en apelsin av men nu var det visst nått annat.. minst sagt en lam myt.. men den siste idioten är ju inte född än så det finns säkert dom som tror på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts