gta_mannen3 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag har fastnat på uppdraget "dam and blast". Man ska flyga ett flygplan till ett kraftverk... så långt har jag kommit men... VAD? ska man göra efter man har flögit till den gula pricken,... hoppa ur planet? krascha det eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Du måste flyga på rätt så hög höjd, först då kan du flyga in i den röda cirkeln och hoppa ur planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ringen är väldigt högt upp, så det kan vara svårt att komma till den Men glöm inte fälla in hjulen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Ringen ligger på max nivå att flyga tror jag. svår att komma åt ja. slog mig just (varför ska man krasha ett plan för) Redigerad 15 augusti, 2005 av mums_mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Kolla runt lite bland dom här trådarna. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...e=Dam+and+blast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 OKej nu ska jag inte hetsa upp mig som andra Du kan också söka genom forumet, när du skriver in "dam and blast" så hittar du skit många svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 OKej nu ska jag inte hetsa upp mig som andra Du kan också söka genom forumet, när du skriver in "dam and blast" så hittar du skit många svar Blatten, din signatur är väldigt stor.. Var vänlig förminska den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts