Tux Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Här diskuteras alla sagan om ringen spelen. Ni kan ochså gärna skriva in några fusk. Här är sagan om ringen spelen som jag känner till: 1. Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth 2. War Of The Rings 3. Lord Of The Rings: The Fellowship of the ring 4. Lord Of The Rings: The Two Towers 5. Lord Of The Rings: The Return Of The King 6. The Third Age Själv har jag 1,2 och 5an. OBS!: Om du letar efter den officiela tråden för filmen så finns den här! Redigerad 15 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fick Battle for middleearth igår, rätt så kul. Det ska komma en uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag vill ha slaget om midgård VERKAR SÅ GÄFTIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Du gillar Sagan om ringen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 @ kariya: AA @ RadiuZ: jag läste att Battle For Middle Earth 2 ska komma... undra om det är en mod eller hela spelet @ Egget91: Det är väldigt häftigt, du kan spela typ allt som i filmen.... allt asså.... till och med Shire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 @ kariya: AA @ RadiuZ: jag läste att Battle For Middle Earth 2 ska komma... undra om det är en mod eller hela spelet @ Egget91: Det är väldigt häftigt, du kan spela typ allt som i filmen.... allt asså.... till och med Shire Det är ingen mod. Här är lite fakta om den http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&f...15+13%3A40%3A50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fick Battle for middleearth igår, rätt så kul. Det ska komma en uppföljare. Köpte slaget om midgård innan jag bröt benet(31 juli) och lirat det rätt så mkt !!! Verkar rätt så grymt med slaget om midgård 2 !!! Då kan man ju vara alver o dvärgar () !!! Ska bli kul o se hur dvärgarna blir ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det är ingen mod. Här är lite fakta om den http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&f...15+13%3A40%3A50 Är det ingen mod? äh fan! nu måste man gå och köpa 2an ochså ju! EDIT: @ Ante_freeman: Man kan redan vara Älver.... om man laddar ner gjorda kartor till BFME ... Själv har jag varit Isildur, Alver, Sauron och en Nazgul gubbe... fast han rider inte på en nazgul utan han går på marken...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Håller med om att Battle For Middle Earth är riktigt bra http://www.egss.ulg.ac.be/aresce/imagessmileythumbs_up.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Kräver Slaget om midgård mycket av datorn? Bra grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Har bara Battle for middle earth.btw så är det mycket roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Kräver Slaget om midgård mycket av datorn? Bra grafikkort? EAs officiella krav. PC Requirements for The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth * OS: Windows XP or 2000 * CPU: 1.3 GHz or faster * RAM: 256 MB * DISC DRIVE: 8x or faster CD/DVD drive * HARD DRIVE: 4 GB or more free space * VIDEO: DirectX 9.0b compatible (see right) * SOUND: DirectX 9.0b compatible * INPUT: Keyboard and mouse Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: NVIDIA GeForce 2 GTS or greater ATI Radeon 7500 or greater. One set of discs per PC. 512 MB RAM needed for 3 or more Players. Network (2-8 Players); Internet (2 Players): 56 Kbps Internet connection, (3-8 Players): Cable, DSL, or a faster connection. Men min erfarenhet av den grafikmotorn den använder (samma som Rome: Total War) är att du minst ska ha 512 mb RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 EAs officiella krav.Men min erfarenhet av den grafikmotorn den använder (samma som Rome: Total War) är att du minst ska ha 512 mb RAM Det är samma motor som i Command and Conquer bara att den är lite uppdaterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Är det ingen mod? äh fan! nu måste man gå och köpa 2an ochså ju! EDIT: @ Ante_freeman: Man kan redan vara Älver.... om man laddar ner gjorda kartor till BFME (:!!! ... Själv har jag varit Isildur, Alver, Sauron och en Nazgul gubbe... fast han rider inte på en nazgul utan han går på marken...... Okej !!! är kartorna stora ??? Det kan bli lite svårt o ladda ner med modem !!! @Radius jag lirar med 256mb ram så det går o lira det men blir ett o annat lagg ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Okej !!! är kartorna stora ??? Det kan bli lite svårt o ladda ner med modem !!! @Radius jag lirar med 256mb ram så det går o lira det men blir ett o annat lagg ibland (:!!! Nja asså det kan ta... runt 10 minuter kanske att ladda ner med Modem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nja asså det kan ta... runt 10 minuter kanske att ladda ner med Modem... okej (:!!! !!! Från vilken sida sida laddar du ner från ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 okej (:!!! !!! Från vilken sida sida laddar du ner från ??? Här laddar jag ner Kartorna: Kartor! Men för att ladda ner en karta och lägga in den i Battle for middle earth så måste du ha TOW TOOL som du hittar Här! OBS!: Vissa kartor funkar inte ibland men vissa gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) EAs officiella krav.Men min erfarenhet av den grafikmotorn den använder (samma som Rome: Total War) är att du minst ska ha 512 mb RAM När jag spelade ett "Rome: Total War" demo så laggade det rätt mycket Så min data klarar nog inte Slaget om midgård :'( Jag har en Windows XP med 512 ram minne och ett GeForce Ti 200 grafikkort :'( Redigerad 19 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 När jag spelade ett "Rome: Total War" demo så laggade det rätt mycket Så min data klarar nog inte Slaget om midgård :'( Jag har en Windows XP med 512 ram minne och ett GeForce Ti 200 grafikkort :'( Verkar ju okej men du kanske har en dålig processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Här laddar jag ner Kartorna: Kartor! Men för att ladda ner en karta och lägga in den i Battle for middle earth så måste du ha TOW TOOL som du hittar Här! OBS!: Vissa kartor funkar inte ibland men vissa gör! Tack för länken, ska prova på The Shire (Fylke) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts