Hannes Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Har klarat alla uppdrag som jag har kommit till i Las Venturas så nu e de bara uppdragen på Airstrip kvar....klarar inte uppdraget N.O.E. Kan någon säga hur man gör eller ge några tips!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ja det uppdraget suger juö men försök att fliyga så lågt som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Åk till vattnen och fälj det hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 ...och när du kommer till en br flyg under den Eller så kör du raka vägen och "Trixar" dig ifrån militärena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Klarade de nu, försökte på riktigt när jag visste att det fanns "vanligt" folk som också kund klara de...gjorde en blandning..flög en bit bland bergen innan jag kom till vattnet för att sen bli upptäckt och jagad av militärernas misiler på vägen hem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Flyg efter kusterna så klarar du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 När jag gjorde det CP-uppdraget var mitt plan helt paj när jag kom hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag körde bara vanligt, struntade i militärerna, bara snurra å loopa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Jag körde bara vanligt, struntade i militärerna, bara snurra å loopa lite Samma här ids inte flyga så lågt så man krockar i träd. något kul var det ju första gången jag gorde det uppdraget försökte jag skuta ner dom. då var jag vid hangarfartyget och stred. jag dor av en crash kunde inte flyga då Redigerad 15 augusti, 2005 av mums_mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts