p-c-2 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ska nog inte läsa nåt i den här tråden. Har inte sätt sista delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Första.. eftersom de e SAGAN OM RINGEN... dom andra e inte sagan om ringen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Första.. eftersom de e SAGAN OM RINGEN... dom andra e inte sagan om ringen... Alla är ju Sagan om Ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2005 (redigerad) Nej. Härskarringen: Sagan om ringen Härskarringen: Sagan om de två tornen Härskarringen: Sagan om konungens återkomst Heter de vad jag vet Edit: Tux: Nej, årets Jacksonfilm är King Kong. Jag tror Hobbit kommer 2007-2008. Redigerad 16 augusti, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Vote: Two Towers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Null vote. alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 VOTE: The Lord of the Rings: The Two Towers Mest coola Orch sener i den, gillar dem som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nej. Härskarringen: Sagan om ringen Härskarringen: Sagan om de två tornen Härskarringen: Sagan om konungens återkomst Heter de vad jag vet Edit: Tux: Nej, årets Jacksonfilm är King Kong. Jag tror Hobbit kommer 2007-2008. När jag sökte på Webhallen så var det: Sagan om Ringen - Härskarringen Sagan om Ringen - De Två Tornen Sagan om Ringen - Konungens Återkomst Fast Webhallen kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 När jag sökte på Webhallen så var det: Sagan om Ringen - Härskarringen Sagan om Ringen - De Två Tornen Sagan om Ringen - Konungens Återkomst Fast Webhallen kan ju ha fel. Nej det är rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 När jag sökte på Webhallen så var det: Sagan om Ringen - Härskarringen Sagan om Ringen - De Två Tornen Sagan om Ringen - Konungens Återkomst Fast Webhallen kan ju ha fel. Låter mer rätt än det jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts