p-c-2 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Hej, när jag startar msn så kommer alltid min msn upp så man bara behöver trycka på "logga in" utan att skriva in mitt lösenord eller e-post adress. Hur får jag bort det? Redigerad 15 augusti, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hej, när jag startar msn så kommer alltid min msn upp så man bara behöver trycka på "logga in" utan att skriva in mitt lösenord eller e-post adress. Jaha, och? Det ska vara så när du har tryckt i att det ska vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jaha, och? Det ska vara så när du har tryckt i att det ska vara så. Ja men jag vet inte hr man får bort det. Och det är det jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet inte om man kan ta bort autoinloggning via inställningarna i de nyare versionerna av MSN men om det inte går kan du göra så här: Kontrollpanelen --> Användarkonton --> Klicka på ditt konto --> Hantera mina nätverkslösenord --> Markera lösenordet i listan och ta bort det. Btw, om din msn är så hemlig att du måste censurera den, varför har du då lagt in den på din profil här i forumet? Redigerad 15 augusti, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Btw, om din msn är så hemlig att du måste censurera den, varför har du då lagt in den på din profil här i forumet? Hahaha, p-c-2 got owned!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hahaha, p-c-2 got owned!! Möka. Kanske inte är min jag skrivit in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 varför har du då lagt in den på din profil här i forumet? Han kanske har flera MSN? EDIT: @ p-c-2: Jag har märkt att denna auto-login finns bara på XP... (fast det vet du redan kanske) Så jag tror man kan ta bort den i MSN inställningarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Han kanske har flera MSN? Det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Gör så här annars, du väljer "Logga in med en annan epostadress" sedan skriver du in din adress och lösen, sedan bockar du av "Logga in mig automatiskt" så ska de inte vara autologin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts