emm3 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tjaa kan nån visa på en karta var den största hopp som finns (som ni tycker altså) jag vill gärna har seriösa svar tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Mount chiliad måste väl det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Mount chiliad måste väl det vara? As drygt där ju, man moddar typ ett fordon i san fierro, så ska man till mount chillad eller va det heter, då har man bara en jävla bit kvar att åka innan man e där >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Så du menar att MT.Chilliad borde finnas mitt inne i stan? jahaa... Men det är faktiskt största hoppet jag känner till också... men så är det ju högsta platsen i San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 (redigerad) As drygt där ju, man moddar typ ett fordon i san fierro, så ska man till mount chillad eller va det heter, då har man bara en jävla bit kvar att åka innan man e där >.< http://www.gtamods.com/index.php?ModID=476&Act=View Mt. Chiliad: X: -2320,379 Y: -1663,738 Z: 490.2888 Redigerad 17 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Äsch, det där vid Arco del Oeste är ju också jävligt lågnt. Nej det finns så många, kan inte komma på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Så du menar att MT.Chilliad borde finnas mitt inne i stan? jahaa... Men det är faktiskt största hoppet jag känner till också... men så är det ju högsta platsen i San Andreas Offtopic:Kan du sänka din sign??? Ganske störande..Tar lång tid att ladda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts