syyyg Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 I uppdraget där man ska åka till libery city med flygplan och döda sågra snubbar.Frågan är: kan man åka till liberty city efter man klarat spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 I uppdraget där man ska åka till libery city med flygplan och döda sågra snubbar.Frågan är: kan man åka till liberty city efter man klarat spelet?? Ja, det går. Om du har det på PC så andvänd SA teleportern som man kan ladda hem från www.gtagaming.com filarkiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ja, det går. Om du har det på PC så andvänd SA teleportern som man kan ladda hem från www.gtagaming.com filarkiv. Tyvärr har jag det inte på pc så är det möjligt att komma dit på gta sa playstasion2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Har för mig att jag hört något om att man ska använda jetpack-fusket (antar att det finns till PS2-versionen, det brukar i alla fall göra det) inne på gymmet i Los Santos och åka genom taket. Men jag är inte säker på att man kan göra det. Men du kan ju testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts