anders1256 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hej! Jag är en som nyss skaffat bredband (på grund av att det inte var utbyggt där jag bor) och jag undrar om man instalerar en mod ex. en bil. Försvinner ett "orginalfordon" från spelet då :'( eller kommer det bara så att vissa "vanliga" personer på spelet kör dem eller vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Man byter ut fordornen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Synd! Kan man få tillbaka det då eller är det borta för all framtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 gör backup på orhinalet sen är det bara att byta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Okey tack! Är lite fundersam om det värkligen är värt att modda i så fall men tack en än gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Varför skulle det itne vara värt att modda ? Orginalbilarna ser ju förjävliga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 I vc kunde man lägga till en bil utan att den bilen som skulle försvinna försvinner. kanske funkar i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ööö kunde man ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Okey tack! Är lite fundersam om det värkligen är värt att modda i så fall men tack en än gång! Om det skiter sig är det ju bara att installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag tror jag har läst det nånstans men jag är inte så jätte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Coolt! hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 JA hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts