Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag har moddat pizzastället, tuxedon och nyhetsvanen mm. men när jag lägger in dom så funkar dom inte på pizzaresturangen försvinner borden mm, nyhetsvanen e helt borta och när jag köper tuxedon så kraschar spelet Vad är fel?? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 För gammal version av txdworkshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Jaha vilken version ska man ha då? jag har 3.3 tror jag Redigerad 15 augusti, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jaha vilken version ska man ha då? jag har 3.3 tror jag Du ska ha denna TXD Workshop for San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Du ska ha denna TXD Workshop for San Andreas Nej, det där är ju 3.4, du ska ha 3.7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag provar väl 3.7an Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts