poppe1 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Kan man göra nån typ av genväg till typ till rockklassiker, så att man kan lyssna på riktig radio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Borde nog gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fanns ju shoutcast till VC, kommer nog till SA med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Du kan ju alltid ladda ner Trax-listan och lägga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Du kan ju alltid ladda ner Trax-listan och lägga in. Trax listan? är totalt metalvårdsbehövande, men vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Min morsa brukar ladda ner det. Det finns typ på sr.se någonstans. Har själv aldrig gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 På nått sätt borde de gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Funkar ej.... Funkade inte hos mig iallafall när jag la in en pls radio i user Tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Man kan ju typ spela in på micen, "Och här kommer 50 Cent med Candyshop, reportern heter mika toures" Och sen så har man den låten efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ahahahahahahahahaha..... de va inte ens kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Man kan ju typ spela in på micen, "Och här kommer 50 Cent med Candyshop, reportern heter mika toures" Och sen så har man den låten efter Låtarna bara slumpas, så du kan inte göra så som du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Inte om man tar aoutomatic user tracks o vem fan vill lyssna på getto rapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 eller så kan man mixa ihop låtarna i ex. Virtual DJ (live) eller Adobe Audition (editing). Jag föredrar Adobe Audition (föredetta Cool Edit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Låtarna bara slumpas, så du kan inte göra så som du sa. Man kan redigera låten och lägga in ljud i början av den, så att det hörs det innan låten börjar. Redigerad 18 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Själv laddade jag ner Mp3MyMp3 2.0 som är freeware och installerade det. Sen typ presenterade jag låtarna i micken och spelade upp dem i Media Player. Sparade dem i .MP3-format och la in dem i User Tracks.. Riktigt skoj att göra egen radiokanal faktiskt Funderar på att lägga till lite nyheter/väder/intervjuer m.m m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag skulle bara skämmas om jag spelade in sånt och sen hörde det i spelet =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag skulle bara skämmas om jag spelade in sånt och sen hörde det i spelet =/ Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ja verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag skulle bara skämmas om jag spelade in sånt och sen hörde det i spelet =/ Wor d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts