emgee Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tja! Igår spelade jag San Andreas till datorn och det funkade perfekt, men idag, när jag installerade Omega drivers, så står det i en liten vit låda med blå ram "Video Mode Not Supported", vad menas med detta och hur fixar man det? Tacksam för svar! - mg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Kan vara fel inställningar på display mode när jag ärndrade till 600*700 (för att det skulle gå snabbare, har vangligtsvis 700*800) någonting så stog det "VGA mode not suported" för mig. men jag kunde höra att spelet var igång och höra meny ljuden men inte se någonting. då var jag tvungen att radera en settings fil i "Gta Sa User Files". pröva att radera den du med. spelet skapar en ny när det inte finns någon Settings fil. men du måste vara säker på att det är den settings filen. jag har glömt namnet. och Mitt Gta Sa är hos min mormor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Kan vara fel inställningar på display mode när jag ärndrade till 600*700 (för att det skulle gå snabbare, har vangligtsvis 700*800) någonting så stog det "VGA mode not suported" för mig. men jag kunde höra att spelet var igång och höra meny ljuden men inte se någonting. då var jag tvungen att radera en settings fil i "Gta Sa User Files". pröva att radera den du med. spelet skapar en ny när det inte finns någon Settings fil. men du måste vara säker på att det är den settings filen. jag har glömt namnet. och Mitt Gta Sa är hos min mormor. Gta_sa.set är det den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jaa, deeet äääär deen! evreka!! spelet skapa en nu fil när det upptäcker att den inte finns men du måste ställa om alla inställningar som du ändrat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jaa, deeet äääär deen! evreka!! spelet skapa en nu fil när det upptäcker att den inte finns men du måste ställa om alla inställningar som du ändrat på. Tack! Funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Härligt, va en sann Gta Sa spelare nu och Kill the Cops! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts