XmaN Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Hej jag har Windows xp Home Edition och kan inte byta operativ system för det e fel fil system på hårdisken :ntfs Hur byter man filsystem? Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Det enda jag vet är Portion Magic. Det kostar typ 700 kr och kan köpas på www.powerquest.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 PARTITION Magic , och jag har skiten på diskett som jag skaffade helt gratis...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Och hur fixa du det gratis??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 laddade ner såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 OK tack så mycket för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts