Hades Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vilket är det längsta avståndet ni satt ett kast ifrån? Mitt rekord är 11.7 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Mitt e också 11.7.. Fast på PS2. Har inte prövat på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Typ så långt som det går om jag minns rätt.. vet inte vad som e max dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 13.8 på PS2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vet inte men en bit ut på gs ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 1 meter typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lg88 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vart ligger basket planen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Vart ligger basket planen?? Finns en på grove street till vänster om Sweet's hus, gå fram till bollen för att få ta upp den. Instruktioner borde komma upp. Tryck på SHIFT för att starta ett minigame. Finns även en basketplaner på andra ställen i Los Santos. Beskrivning: Från Grove Street, ta inte "bakvägen", ta den "riktiga" vägen ur Grove street, sväng höger vid första korsningen, åk över bron, kör vidare och kolla åt vänster, snart borde du se en basketplan. En annan basketplan: Ta "bakvägen" ur Grove Street, sväng vänster, åk rakt fram tills du möts av staket, här har vi stadion. Ta höger här, ta sen höger igen när du kommer till några hus, kör rakt fram, om jag minns rätt ska det finnas en basketplan rakt framför dig. Redigerad 15 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Över 10 meter. Jag kommer inte ihåg exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts