Gizmo04 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ha nu upptäckt tjusningen med att använda kameran i spelet oc sökandet efter nyheter samt myter, men som säkert alla andra upptäck är det jus myter och inget annat samt att alla ev nyheter är inte nya det finns alltid någon som hunnit före. I alla fall kom jag på en liten kul ideé till en tävling eller rättare sagt lek eftersom jag inte kan erbjuda priser. Leken går ut på att en person ger sig ut i SA och tar en bild samt lägger upp den i forumet sen gissar alla andra på vart och vad det är man fotat. Den som är först fortsätter med sin bild osv. Ja ja ideén lät ju kul, Öhh kanske redan funnits nått sånt här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Låter som en kul idee. Jag börjar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Är inte du på stranden i los santos??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Är inte du på stranden i los santos??? Ja, Varför översittar smilie? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Kul lek Om jag hade GTA på PC så skulle jag vara med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 En lätt jävel här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 En lätt jävel här. Zombotech. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) En lätt jävel här. Zombotech ÄDIT: den här då (platsen bilen står på) Redigerad 15 augusti, 2005 av guardian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 The Camels Toe! (tror det hette så, Sphinxen i LV i alla fall) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Låter som en kul idee. Jag börjar ^^ Ser ut som min kusin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ser ut som min kusin Ja, nu när du säger det så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Men fatta, om någon svarar rätt är det DENNES tur att lägga ut en bild, då ska ingen annan komma och lägga in en egen. Alltså får man vänta tills man fått bekräftat att svaret är rätt, och då lägger man in en ny bild. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Jag har en känsla av att lekar är förbjudet på forumet därför kommer jag alldeles strax rapportera tråden. Trots att den var rolig tyvärr. Förresten så kan det vara bra att Spoilervarna också, för tänk på att alla kanske inte har kommit till Las Venturas och då är det inte så jättefyndigt att ta bilder på det. Report Redigerad 15 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Men,men... Nojaa, GTAPimpfoolife har rätt (igen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad är "Spoilervarna" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad är "Spoilervarna" http://susning.nu/Spoiler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad är "Spoilervarna" Spoiler=glädjedödare alltså om man inte har kommit till LV,så är det ju inte så skoj att få reda på hur det ser ut. Alltså är det en spoiler=glädjedödare. Därför måste man spoilervarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tyvärr, inga lekar, även om jag själv tycker vissa kan vara roliga. Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts