Guest AdamZZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Som några vet så håller jag på att lära mig VB så jag gjorde ett program (hade tråkigt) som visar alla uppdrags namn plus en lista där man kan checka allt man klarat av så det blir lättare att se vad man behöver klara av för att få 100% Lättare förklaring: jag har gjort ett program som hjälper dig med att få 100%(genom att visa uppdrags namn i alla städer o.s.v) länk:Den funkar inte jobbar med det jag hade tänkt mig att om man håller musen över ett uppdrags namn så står det en beskrivning om hur man klarar av det så jag undrar om nån vet nån hemsida eller nåt som har beskrivningar till alla uppdrag Ok kanske inte hjälper men många använder ju checklist på dokument men här är det lättare att hitta Redigerad 15 augusti, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det går inte att öppna (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Ok ska kolla det Redigerad 15 augusti, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Samma ruta kmr upp. På alla tre .exe filer också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ok ska kolla det (igen) jag lägger upp den fungerande på första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts