Jump to content

Vilka ska börja/går på John Bauer- gymnasiet?

Jacker
 Share

ZOMG!  

97 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yeah! Har precis fått datorn. Sitter på den nu! ;P

Går den inte sönder då? :rolleyes:

:D

Fick min dator igår jag. Jävla bra datorer också! Självklart var det första man gjorde installera Firefox och MSN. Skönt att gå i en någorlunda smart klass där ca. 90% av folket använder FF. De enda som håller sig till IE är brudarna som envisas med att kalla datorn för "data", så... ja.

Edit= Seg shiftknapp.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är ju Dell. :shifty:

:rolleyes:;P (Äkta Topp3 aeg- humor, det där!)

Gjorde typ samma sak som Topp3. Fast fixa inte MSN förens jag kom hem, dom har en proxy som blockar det i skolan. =/ Vilket iofs är bra... Alla satt och skicka spam-mail till varandra, minst 30 mail på en timme! :D

Fick ni dell datorer?

och du började ettan?

Trodde att alla fick likadana datorer över hela landet när man började.

Ettorna som går här i Hässleholm har HP datorer

Och jag har dell som går i tvåan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min brorsa började på bauer nu, är datorerna så fittigt låsta överallt i landet som för honom? man får inte instalera program, inte ansluta till nätverket hemma, mm... jävla skitlås, jag föreslog att han skulle skaffa en keylogger och sno admins lösenord när han unlockar för att instalera nåt, men brorsan vågade inte.

msn är därimot inte blockat för honom... dom har skitkul med att skicka iväg massa medelanden till dom som glömt stänga av ljudet i skolan

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min brorsa började på bauer nu, är datorerna så fittigt låsta överallt i landet som för honom? man får inte instalera progra,, inte ansluta till nätverket hemma, mm... jävla skitlås, jag föreslog att han skulle skaffa en keylogger och sno admins lösenord när han unlockar för att instalera nåt, men brorsav vågade inte.

msn är därimot inte blockat för honom... dom har skitkul med att skicka iväg massa medelanden till dom som glömt stänga av ljudet i skolan

Våra datorer är inte låsta iallafall, bara portarna i skolan som är blockade så vi kan inte spela spel över internet eller sitta på irc, men msn funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min brorsa började på bauer nu, är datorerna så fittigt låsta överallt i landet som för honom? man får inte instalera program, inte ansluta till nätverket hemma, mm... jävla skitlås, jag föreslog att han skulle skaffa en keylogger och sno admins lösenord när han unlockar för att instalera nåt, men brorsan vågade inte.

Va? Alla elever ska ju ha admin- rättigheter. Allt han ska göra är att be en lärare (med admin- rättigheter) ge honom det. Jag kunde utan problem ansluta till nätverket hemma. Iofs måste man ändra på proxy- inställningarna, så det kanske är det som spökar. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor