RadiuZ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Finns ett i Halmstad men jag ska nog gå på Media istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det finns ett Media- programm på JB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det finns ett Media- programm på JB. Det visste jag inte, får kolla in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Går andra året, IT på John Bauer i Hässleholm, Skåne. Tycker det är schysst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Går andra året, IT på John Bauer i Hässleholm, Skåne. Tycker det är schysst... Samma som han då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Började idag - riktigt nice. Vi samlades i matsalen (som är en restaurang! ) på morgonen och vart indelade i klasser. Känner inte en enda i min klass. Inte på skolan heller för den delen! http://67.18.37.14/19/132/emo/sammanamnfastmedolikanummer.gif Fast å andra sidan har vår klass flest tjejer på hela IT- programmet, av ettorna! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Dom två första veckorna kommer vi göra diverse saker tillsammans, för att lära känna varandra. Och jag ska, som sagt, gå IT- programmet. Be om Stellans autograf om du ser han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Stellan går på JB i Jönköping. Jag går på JB i Örebro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag sökte till JB i Gävle, men det gick.. åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Inte hört talas om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Får man inte en bärbar dator där som man sedan får när man slutat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Får man inte en bärbar dator där som man sedan får när man slutat? Du får låna en bärbar dator ettan till trean. Sen när du tar studenten kan du köpa ut den för nån tusenlapp. Men när man får det är dom väldigt utdaterade så det knappt är nån idé att köpa ut dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 It-media Gävle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Du får låna en bärbar dator ettan till trean. Sen när du tar studenten kan du köpa ut den för nån tusenlapp. Men när man får det är dom väldigt utdaterade så det knappt är nån idé att köpa ut dom. En 3 år gammal laptop för 1000kr är hur billigt och köpvärt som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag går där. IT/Programmering andra året.(ska gå om 2an igen) Får man fråga varför? Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tror vi måste ge typ 2000 - 3000 kr för våra men jag tror dom kostade runt 14000 nya så det är nog värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 En 3 år gammal laptop för 1000kr är hur billigt och köpvärt som helst... Eftersom datorerna är lite OOT redan när man får dom i ettan så är det inte någon värst idé. Och jag sa någon tusenlapp för jag inte vet något exakt pris. Men det brukar ligga runt 1-5k kronor om minnet inte sviker mig. @Benvit: Jag sket i mina studier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vi får våra datorer nästa vecka. Dom ska tydligen vara nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vi får våra datorer nästa vecka. Dom ska tydligen vara nya. Jo, dom är nya. Ingen snack om saken. Våra var med rätt friska når vi fick dom. Men dom utdateras ganska snabbt. Och att ettorna får datorerna efter 2-3veckor är inget nytt. Men det är nyttit som fan. Det gör att klassen kommer ihop som en klass ska. Annars skulle alla börja skolan med att konfa sin dator, sitta o surfa/gamea utan att bry sig om vilka som går i ens klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Går IT Media, 1an på JB i uppsala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 @Benvit: Jag sket i mina studier. Well, shit happens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts