Jump to content

Vilka ska börja/går på John Bauer- gymnasiet?

Jacker
 Share

ZOMG!  

97 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Började idag - riktigt nice. Vi samlades i matsalen (som är en restaurang! :lol: ) på morgonen och vart indelade i klasser. Känner inte en enda i min klass. Inte på skolan heller för den delen! Fast å andra sidan har vår klass flest tjejer på hela IT- programmet, av ettorna!

Dom två första veckorna kommer vi göra diverse saker tillsammans, för att lära känna varandra.

Och jag ska, som sagt, gå IT- programmet.

Be om Stellans autograf om du ser han ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En 3 år gammal laptop för 1000kr är hur billigt och köpvärt som helst...

Eftersom datorerna är lite OOT redan när man får dom i ettan så är det inte någon värst idé. Och jag sa någon tusenlapp för jag inte vet något exakt pris. Men det brukar ligga runt 1-5k kronor om minnet inte sviker mig.

@Benvit: Jag sket i mina studier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får våra datorer nästa vecka. Dom ska tydligen vara nya. ;)

Jo, dom är nya. Ingen snack om saken. Våra var med rätt friska når vi fick dom. Men dom utdateras ganska snabbt.

Och att ettorna får datorerna efter 2-3veckor är inget nytt. Men det är nyttit som fan.

Det gör att klassen kommer ihop som en klass ska. Annars skulle alla börja skolan med att konfa sin dator, sitta o surfa/gamea utan att bry sig om vilka som går i ens klass.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor