Jacker Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är lite nyfiken på att få veta. Ska nämligen börja på John Bauer i Örebro nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Nej, jag går inte där och ska inte heller göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Känner inte till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag ska börja där, här i Berga. IT/Media, förstahandsvalet och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Känner inte till det, eftersom jag bor i Göteborg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Känner inte till det, eftersom jag bor i Göteborg... Finns väl ett sånt i Göteborg också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Nej, men har 2 polare som börjar andra året där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Finns väl ett sånt i Göteborg också Nej, en av det få storstäder där det inte finns. Men dom borde väl starta upp ett där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hmm, har inte bestämt mig till 100 % men det lutar nog mot att jag söker till Dragon- här i Umeå. (Det är ju enda stället man kan utbilda sig till snickare i den här dumma lilla stan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vote:Nej, först ska jag gå ut högstadiet. 2 år kvar sen blir det nog borgar i malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ja, jag ska börja andra året nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det finns i malmö också! Innan hette det Värnhem och var mycket större. Där gick jag iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Nope, går inte och ska inte gå på John Bauer i Karlstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) 2 år kvar, fast jag kommer antagligen inte gå på John Bauer. Redigerad 18 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vote: Nej Men min brosa ska börja där. I Gävle alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ja ska inte börja o ja går inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag går där. IT/Programmering andra året.(ska gå om 2an igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Är det nått speciellt med John Bauer gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Är det nått speciellt med John Bauer gymnasiet? IT IS TEH FOOKING BEST SHIAT BIATCH!! AIIIIGHT!!! ZOMFG... Ne varför skulle det? Det är en friskola bara. Annars är det ingen skillnad. Inriktad på IT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Började idag - riktigt nice. Vi samlades i matsalen (som är en restaurang! ) på morgonen och vart indelade i klasser. Känner inte en enda i min klass. Inte på skolan heller för den delen! http://67.18.37.14/19/132/emo/sammanamnfastmedolikanummer.gif Fast å andra sidan har vår klass flest tjejer på hela IT- programmet, av ettorna! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Dom två första veckorna kommer vi göra diverse saker tillsammans, för att lära känna varandra. Och jag ska, som sagt, gå IT- programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts