I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Hur gör man i det uppdraget när man e i slaktar huset och Rosenberg blir inlåst i frysen, hur får man ut honom? tacksam för svar Redigerad 14 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ska finnas en knapp man ska trycka på för att dörren ska gå upp precis brevid dörren tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ska finnas en knapp man ska trycka på för att dörren ska gå upp precis brevid dörren tror jag. Ok, kollade det nu. Hur trycker man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ok, kollade det nu. Hur trycker man då? Testa. =) Jag har glömt. Samma knapp du har för att gå in och ur bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Är inte det bara att röja undan alla personer som är vid öppningen... Och knappen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ok, kollade det nu. Hur trycker man då? Man skjuter på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ploster Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Man trycker på enter!!! för att få upp dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Rosenberg instäng. jag hann döda killen som stänger dörren för Rosenberg. sen gick jag vidare och trodde han följde efter, efter 5 min kom han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts