Chillen Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tjenare mors. Jag tänkte. Jag har inte råd att köpa GTA:SA till PC. Så jag tänkte går det att modda till PS2 ? Ifall det går. Hur ? Ifall det INTE går. Varför inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 För att det inte går så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Muhahaha ps2 suger det går att modda till xbox har jag hört (dumma mig sluta spamma nu måste jag bestraffa mig själv :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Muhahaha ps2 suger det går att modda till xbox har jag hört (dumma mig sluta spamma nu måste jag bestraffa mig själv :'( ) Nej, det kan du lägga över på mig. . Nej, jag är faktiskt snäll idag, såg en viss ironi i det inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Mjo, det går. Bränn en kopia av PS2-skivan, ändra sen vad du vill ändra, sen bränner du igen så har du moddat det. Dock så måste ditt ps2 vara chippat för att kunna spela den brända skivan dock...hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Varför ska man ha det till konsol? pc versionen är ju mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Varför ska man ha det till konsol? pc versionen är ju mycket bättre Och det vet du? Har du det till PS2? Alla har olika smak(och olika ekonomi...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Har spelat det te ps2 kontrollen süger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Och det vet du? Har du det till PS2? Alla har olika smak(och olika ekonomi...). Pc versionen är billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 En PS2 är billigare än en PC,,, Tycker faktiskt PS2 veriosnen va bättre på vissa sätt...kontrollerna är ju helskumma i PC versionen innan man vänjer sig,,, Annars är det ju samma spel förutom att det är enklare att modda till PC,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 En PS2 är billigare än en PC,,, Tycker faktiskt PS2 veriosnen va bättre på vissa sätt...kontrollerna är ju helskumma i PC versionen innan man vänjer sig,,, Annars är det ju samma spel förutom att det är enklare att modda till PC,, Det är inte enklare Det går inte på Ps2!! Och Spelenär billigare till pc och du måste ju ha en med annars hade du ju inte skrivit här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Klart det GÅR att modda till PS2... annars hade det ju inte funnits några bilar eller nånting i spelet .. Därimot kanske vi vanliga dödliga inte kan det men det är en annan 5a... Ja. spelen är billigare till PC... men vad har det med saken att göra? blir fortfarande billigare att köpa en PS2a + SA än en PC + SA... och vad måste jag ha för "annars hade jag inte skrivit här" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det är inte enklare Det går inte på Ps2!! Och Spelenär billigare till pc och du måste ju ha en med annars hade du ju inte skrivit här! 1, jo det går fixa mods till Ps2 verisonen 2, hur fan vet du att han har en bra dator som klarar spelet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts