poppe1 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vad heter den Fuck You i dont want u tell me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Rage Against The Machine - Killing in the Name of. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Första gången i San Andreas när jag hörde den när jag spelade på PS2 så tänkte jag: "Vafan är det här för psycho? Är det fel på min tvs ljud? Så här dåligt kan inte musik låta!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Första gången i San Andreas när jag hörde den när jag spelade på PS2 så tänkte jag: "Vafan är det här för psycho? Är det fel på min tvs ljud? Så här dåligt kan inte musik låta!" Roligt att folk kan ha så olika smaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Radio X har sjuka låtar ibland..och ibland bra ycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Radio X har sjuka låtar ibland..och ibland bra ycker jag Håller med, men jag hatar DJ:n, vet att hon är en karaktär men ändå, o sen tycker jag att det är onödigt med all reklam! Därför lyssnar jag på User Tracks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Radio X har sjuka låtar ibland..och ibland bra ycker jag Radio pratarn e ggo ju"if you dont like ozzy, please die Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Första gången i San Andreas när jag hörde den när jag spelade på PS2 så tänkte jag: "Vafan är det här för psycho? Är det fel på min tvs ljud? Så här dåligt kan inte musik låta!" Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Samma här... Bah, Rage Against The Machine är ju bra.. Fast inte den låten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Bah, Rage Against The Machine är ju bra.. Fast inte den låten . Vad å det är den bästa helt klart. Deras största hit också. Fast jag tycker nog "Freedom" eller "Bullet In The Head" är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 En av de bästa låtarna i hela spelet tillsammans med Welcome To The Jungle och Free Bird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Radio pratarn e ggo ju"if you dont like ozzy, please die Men, hata Sage. Hon är ju så jobbig, " My name is Sage, Saage listen to it, SAAAAGE". Egotrippad och kaxig Men musiken är bra, man måste gilla "Killing in the Name of" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Usch hatar den låten user track player ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrippa Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Welcome To The Jungle äger ju lätt! Men usertracks funkar inte hos mig , jag lägger dit låtarna i rätt map, vill ju kunna lyssna på alla mina GNR låtar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Rage Against The Machine - Killing in the Name of. Ursäkta men det heter faktist Killing In The Name kom jag på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad å det är den bästa helt klart. Deras största hit också. Fast jag tycker nog "Freedom" eller "Bullet In The Head" är bättre Sleep Now In The Fire, Testify och Renegades of funk är hyffsade låtar. Sleep now in the fire är min favorit av alla RATM låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Killing in the name of är ju helskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Håller med, men jag hatar DJ:n, vet att hon är en karaktär men ändå, o sen tycker jag att det är onödigt med all reklam! Därför lyssnar jag på User Tracks. Men user tracks har ju också reklam ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts