Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 skriv här era favoritt band 1 till 7 som mig: skriv gjärna en komentar för varje band! 1:Blind Gaurdian (WOW WOW DOM ÄR TYSKAR!! och då är gryma!!) 2:ozzy (you are the man!! man) 3:Sonatra artica (väldigt bra band kan vara litte tjatiga i bland 4:Eminem (Har för mycket hat i sig men han är den person som jag vill vara) 5:2 pAc!!! (i miss you!!!!Why should you die man!!!) 6:snoop dog (kan va litte för HÖG ibland men annars är han ok..) 7:Ice cube (suger men han förkännar respekt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 1, charta 77 (svensk 77-punk från 83, bäst) 2, ebba grön (ja... dom är bra, och svenska) 3, exploited (bra men, *suck* inte från sverige) 4, dia psalma, strebers (dom har den specciela klangen i sin musik, underbart) 5, big fish (spelar på skrot men det låter ju inte dåligt. favvo låten är ju "håltimma") 6, radioaktiva räker (härlig punk, på svenska) 7, perkele (också det härlig punk på svenska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Perkkele med 2 k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 skriv här era favoritt band 1 till 7 som mig: skriv gjärna en komentar för varje band! 1:Blind Gaurdian (WOW WOW DOM ÄR TYSKAR!! och då är gryma!!) 2:ozzy (you are the man!! man) 3:Sonatra artica (väldigt bra band kan vara litte tjatiga i bland 4:Eminem (Har för mycket hat i sig men han är den person som jag vill vara) 5:2 pAc!!! (i miss you!!!!Why should you die man!!!) 6:snoop dog (kan va litte för HÖG ibland men annars är han ok..) 7:Ice cube (suger men han förkännar respekt!) 1. Blackstreet 2. 2-pack 3. lilleman kommer inte på någån mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 FLOGGING MOLLY RUlar som sate(irländskt punk) less than jake rular med U.S Bombs måste höras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ALLA band suger, Tecno ska de va *JOKE* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ALLA band suger, Tecno ska de va *JOKE* Jag tycker att techno är bra men lyssnar på annan musik också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Vet ni inget... TRANCE ! Bästa bandet är Scooter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Vet ni inget... TRANCE ! Bästa bandet är Scooter Jag är också ett stort scooter-fans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ÅÅ JAG HATAR TEKNO DET ÄR SÅ TJATIGT TYCKER JAG SÅ HÄR LÅTTER DET I MINA ÖRON: DUNK DUNK DUNK DUNK HEAVEN BALBALBA YADA YADA!! DUNK DUNK YADA YADA DUNK YADA DUNK DUNK YADA BLÄ!!! jag bli galen på tekno!"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ska du säga...det du lyssnar på finns det inte en enda ton med...och sen är det inte ens musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Techno och Trance är underbart... Finns inget som är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Techno och Trance är underbart... Finns inget som är bättre... Trance e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Punk å tekno rular! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 svensk punk skall det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts