StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 En jetpack Det skulle va mäktigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Skidor..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Skidor..... lite överdrivet för det finns ju ingen snö...men rullskidor?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Det kan la finnas snö i det spelet.......eller vänta vilken stad ska det efterlikna....Miami? i så fall finns det nog ingen snö......Vatten scooter.....hmm....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Det kan la finnas snö i det spelet.......eller vänta vilken stad ska det efterlikna....Miami? i så fall finns det nog ingen snö......Vatten scooter.....hmm....... Eee vattenskidor!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Första grejen man gör i spelet....åker efter en ultra snabb båt på vatten skidor......inte båten alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 börjar det inte bli lite överdrivet? tänk på att det bara är ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Varför inte en sån där miniubåt så kan man cruisa runt på havsbotten eller så kunde det vara ett uppdrag, ta sig till en bevakad ö utan att bli upptäckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 börjar det inte bli lite överdrivet? tänk på att det bara är ett spel. Eee jo, jag tro faktiskt inte nått som vi sakt kommer att vara me i spelet!!! Men man kan alltid hoppas!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 just det hoppet är det sista som överger än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 hmm jag tror inte dom tänker drekt på allt det där men iallafall så på vice city kommer personer på gatan åka omkring på rolleblades men om man själv kan ha dom vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 men om man själv kan ha dom vet jag inte men de skulle va coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Inte bara coolt....jävligt cooolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Inte bara coolt....jävligt cooolt Det skulle va värre än "jävligt coolt" det skulle va KULT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Helt rätt....nu säger jag inte imot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Helt rätt....nu säger jag inte imot Hehehe!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Jag vill se mer skog i VC typ ett gäng som håller till i en stor skog....det vore coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Jag vill se mer skog i VC typ ett gäng som håller till i en stor skog....det vore coolt ja typ som Robin Hood och hans gäng.... hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2002 Kanske inte riktigt vad jag tänkte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Skriv vad du tycker ska vara med i Vice City. jag tycker det ska finnas: Helikopter Stor Kryssningbåt (som åker till Liberty City. När man går in i båten så kommer det fram en ruta där det står "Please Insert GTA3 Play CD" eget litet hus där man kan spara (som gta3) affärer där man kan gå in i mobiltelefon (ringa och fråga om det finns jobb åt dig) JetSky Men efter Vice City kommer GTA San Andreas också så ta det lugnt med cashet Frågor om GTA San Andreas? jayleno88@hotmail.com www.grandtheftauto-3.cjb.net www.grandtheftauto-vc.cjb.net joo det finns helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts