HOWHOW Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Någon som vill lira lite Vc-mp med mig? Skiter i om tråden är onödig eller vad ni nu vill säga, jag vill spela. Punkt slut. Så, är någon/några med? Kom igen nu, det blir fett med skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Någon som vill lira lite Vc-mp med mig? Skiter i om tråden är onödig eller vad ni nu vill säga, jag vill spela. Punkt slut. Så, är någon/några med? Kom igen nu, det blir fett med skoj. Jag kan lira nu med en gång Bara du har en server framme så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag kan lira nu med en gång Bara du har en server framme så Ge mig din msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ge mig din msn. Jag har skickat ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag och cortez körde lite MTA istället sen, vi fick inte MP att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag och cortez körde lite MTA istället sen, vi fick inte MP att fungera. Det hängde sig i loadingskärmen på den officiella servern för mig, men det fungerade några timmar innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag och cortez ska köra nu, bara att säga till om ni ska vara med. VC-mp ska vi köra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 IP? Pass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag e på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Får jag era msn adresser så kan jag prata med er om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Hur fixar man vc-mp ? ja körde mta förut. men de sög. buggar sig osv edit : hittade det. ;D nån som kan server?? Redigerad 19 augusti, 2005 av mm__91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Mr_ful_apa@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hur fixar man vc-mp ? ja körde mta förut. men de sög. buggar sig osv edit : hittade det. ;D nån som kan server?? ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33228 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts