DeMoN Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hoppas ingen har gjort en innan, men nu kommer en i alla fall. Hoppas nån kan hjälpa mig med texturerna sen för jag riktigt SUGER på att göra det. Jaja nu kommer lite bilder: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/forstabilden.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Snyggt! Kan du inte göra en audi 100 Turbo istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hittar inga blueprints till den och jag har ju redan börjat på den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hittar inga blueprints till den och jag har ju redan börjat på den här Mm, de e klart! keep up the good work, eller va fan man säger^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Hoppas ingen har gjort en innan, men nu kommer en i alla fall. Hoppas nån kan hjälpa mig med texturerna sen för jag riktigt SUGER på att göra det. Jaja nu kommer lite bilder: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/forstabilden.jpg Kan jag få blueprintsen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Blueprintsen finns Här ------------------------------------ Liten update: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/aasdfasf.jpg Har bara bakdelen, undersidan och inredningen kvar. Redigerad 18 augusti, 2005 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Blueprintsen finns Här ------------------------------------ Liten update: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/aasdfasf.jpg Har bara bakdelen, undersidan och inredningen kvar. Ja men kan jag få dina klippta ?orkar inte hållla på och klippa dom blir ofta fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Mkt snyggt, men du har nog laggt dom lite fel på framrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nej det har jag inte. Det ska vara en platt ruta så den kan lika vara vara så för att minska mängden på faces Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Mkt snyggt, men du har nog laggt dom lite fel på framrutan. Det funkar att göra så. Bara det ser bra ut när han har gjort framrutan transparent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Men va snyggt! Äntligen nån som moddar, undrar var alla moddare har försvunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tror de flesta "moddare" moddar för fullt men visar inget förrens de har något att visa. Tycker det inte är så stor ide att visa ,t.ex, en liten bit av huven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Tror de flesta "moddare" moddar för fullt men visar inget förrens de har något att visa. Tycker det inte är så stor ide att visa ,t.ex, en liten bit av huven. Hehehe, kanske men moddarna dyker aldrig upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Snygg Audi! men vad händer nu med den då?e den klar eller har du gett upp? det var synd om du har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts