Chillen Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tjena mors ! Jag har lust att spela in en GTA film men har definitivt inte råd med ett TV kort. Och jag har ingen USB kontakt i min TV. Finns det inget annat sätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tjena mors ! Jag har lust att spela in en GTA film men har definitivt inte råd med ett TV kort. Och jag har ingen USB kontakt i min TV. Finns det inget annat sätt ? Skaffa spelet till PC och spela in med hjälp av Fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hmm... 1.lite för dyrt. sparar nämligen ihop till vice city (senaste gick sönder) och en digitalkamera. 2.Vad är Fraps ? Är det typ en screen recorder och måste man köpa den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hmm... 1.lite för dyrt. sparar nämligen ihop till vice city (senaste gick sönder) och en digitalkamera. 2.Vad är Fraps ? Är det typ en screen recorder och måste man köpa den ? Fraps är gratis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fraps är gratis!! Om man inte har fraps i en fullversion så kan man bara spela in i 30 sekunder. Fast med Fraps 1.9 så kan man spela in hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Om man inte har fraps i en fullversion så kan man bara spela in i 30 sekunder. Fast med Fraps 1.9 så kan man spela in hur länge som helst. Var hittar jag det ? En snabblänk tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fraps används till PC versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ååååååkeeej ! Så jag måste alltså ha GTA:SA till PC för att kunna använda ''Fraps'' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ååååååkeeej ! Så jag måste alltså ha GTA:SA till PC för att kunna använda ''Fraps'' ? Precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
techno_lover Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 bara så ni alla vet ... fraps e ett dåligt pogram ... ladda ner (BB FlashBack)... i detta pogramet kan du spela in hur länge du... i fraps kan du bara spela in 30 sekunder om du inte har köpt det BB_FlashBack_Recorder.lnk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts