Mr Mister Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Min är Mexicana. Vilken är eran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 inbackad calsone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Capricossa och Tropicana, gärna med räkor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Hmm... Varierar mellan Vesuvio/calsone om man inte är jätte hungrig för dom slinker ner på två bett... Annars så blir det oftast en kebabpizza eller en diland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag beställer min egen... lite ost, tomat, skinka, mycket tabasco och mycket vitlök mumms....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Cristos special (Oxfilé mycket vitlökssås mm.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag gillar rossé det e oxfile och lite annat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Dillo eller kebab rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) Mamma Mia: tomat,ost,köttfärsås. UTAN paprika Redigerad 12 januari, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Vegetariana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Cappricosa eller Vice Citys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Solomillo, med köttfärs, oxfilé och vitlökssås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Cappricosa eller Vice Citys Vice Citys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Min är Mexicana. Vilken är eran? Me 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Kebbabb Pizzzzza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Kebbabb Pizzzzza japp samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Glass ä GöTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Glass ä GöTT! Kan du lägga ner eller ditt j#vla mongo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Vesuvo! Och så min hemgjorda special...Pizzadeg,Tomatpurré,Rökt skinka,Greveost, och tre sorters Paprika...tada!!! en Ingman Special!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 (redigerad) Vesuvo! Och så min hemgjorda special...Pizzadeg,Tomatpurré,Rökt skinka,Greveost, och tre sorters Paprika...tada!!! en Ingman Special!!! Kommer du ihåg pizza Vulkana som vi gjorde på hemkunskapen i femman, fast då var det bara två sorters paprika och ostbomb i mitten. Redigerad 15 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts