Lindström Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Nu när jag kom hem från semestern så skulle jag lira lite SA & då var det inget ljud! Ingen har rört datorn på två veckor, det är det konstiga. Jag hör radion i bilarna men inte bakgrundsljudet! Vad kan det vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heute Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag har samma problem.... du hör inte mobilsamtal heller eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ljudbuggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Har ni den nya Patchen eller? jag vet den suger men det står att den skulle fixa en del ljud buggar tror jag?! en ny virus bugg som sprider sig. mångas Gta Sa förlorar ljud. vem ska hjälpa dom hjälp lösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts