nexus Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Var kan man hitta BFINJECT bilen eller jan någon fixa en savegame med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Var kan man hitta BFINJECT bilen eller jan någon fixa en savegame med den Den finns på stranden i San Fierro Förresten heter den BF Injection. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 E de den där cross-karten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) E de den där cross-karten Nej? Vet du inte hur en BF Injection ser ut? http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ford...f_injection.jpg Redigerad 14 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 E de den där cross-karten Finns ingen cross-kart i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Finns ingen cross-kart i spelet. BF är ju en beach buggy byggt på WV bubbla platta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jaha? En beach buggy är ingen cross-kart. Beach Buggy Cross-kart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jaha? En beach buggy är ingen cross-kart. Beach Buggy Cross-kart Bara sa det, så ingen tror det är en crosscart bli inte så sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bara sa det, så ingen tror det är en crosscart bli inte så sur Jahaja, mitt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Finns ingen cross-kart i spelet. Bandito är ju en liknande cross cart Han menar säkert den. Här! Redigerad 14 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Bandito är ju en liknande cross cart Han menar säkert den. Här! Det skulle jag nog kalla cross kart än de andra bilarna^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det skulle jag nog kalla cross kart än de andra bilarna^^ Sand buggy skulle jag kalla den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ne det här är en crosskart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ne det här är en crosskart. Bandito kanske är en hemmabyggd crosscart?^^ who knows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Här! En sån har min granne om nån undrar. Har fått åkt den en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det finns en crosskarts bana på åland som jag har vari och kört på det e ganska roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vi hade en hemmabyggd crosscart en gång som såg ut som bandito fast kortare front vi börjar hamna offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Om jag inte har fel så finns BF Injection vid Snake farm, när den övergivna flygplatsen som man får senare! jag är rätt så säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts