Explosiv Anka Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hittade några south park avsnitt bakom lingonskogen, men det är så att dom är i Rm format och jag undrar vad är det för format och vad kan man spela upp dom med? För funka ej med vlc :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det är väl Realplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Japp! det är Realplayer. Dock så måste man använda skräpet (Realplayer) för att kolla på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Eller RealAlternative (googla), som gör att dom flesta mediaspelarna kan spela upp real-player-filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Eller RealAlternative (googla), som gör att dom flesta mediaspelarna kan spela upp real-player-filer. Vad är "googla" *skojja*. Men tack för hjälpen =) Finns realAlternitive till vlc? hittar det inte när jag googla? eller är det jag som inte är tillräckligt duktig kansek ska kolla igen Redigerad 14 augusti, 2005 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vad är "googla" *skojja*. Men tack för hjälpen =) Googla = Söka på google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hittade några south park avsnitt bakom lingonskogen, men det är så att dom är i Rm format och jag undrar vad är det för format och vad kan man spela upp dom med? För funka ej med vlc :'( Ja, annars kan du leta bakom lingonskogen efter real-player... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Googla = Söka på google! Va ?! Är googla söka på google det fatta jag inte =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vad är "googla" *skojja*. Men tack för hjälpen =) Finns realAlternitive till vlc? hittar det inte när jag googla? eller är det jag som inte är tillräckligt duktig kansek ska kolla igen Det finns inte nån special för videolan. [NÖRDSNACK] Men eftersom vlc använder ffdshow, som andvänder codecsen som man har installerade, så funkar den enda versionen av RealAlternative som finns [/NÖRDSNACK] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Googla = Söka på google! Ditt namn passar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Hur fungerar RealPlayer? Några låtar jag odlade i .ram format var på 43bytes? ^^ Och ja, dom är hela. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Hur fungerar RealPlayer? Några låtar jag odlade i .ram format var på 43bytes? ^^ Och ja, dom är hela. :s Dom tankar filmen från internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts