MAFIA_KING Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hej där...när jag försöker anvnda hastighets mätarna (dll filen d3d9.dll och den andra verisionen..) så funkar ingen. Med d3d9.dll så kommer det upp att GTA behöver DirectX 9.0, och den andra funkar inte men den öppnar gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Har du laddat ner ditt SA? Isf funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Nä köpte det från internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Kan någon hjälpa eller? ska man trycka på ngn knapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Bump~~ Srry för trippel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Funkade inte för mig heller. men varför inte testa att installera DirctX 9.0 då? Redigerad 15 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Men jag har installerat DirctX 9.0? Edit: jag installerade dirctx 9.0 men det funkade inte iaf -.- Redigerad 15 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Använder du SAspeedo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag har testat båda och ingen funkar, och ja jag använder Saspeedo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Du använder inte NO-DVD exe filen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Hur får man tag i denna hastighetsmätaren då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AdamN Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nån som kan lägga up en dvd exe fil då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Synd ingen vet vist hur man skaffar den, ursäkta men jag måste gå och gråta för jag vill verkligen ha den SNYFT och BUHÄ. Nästan LOL-varning där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Synd ingen vet vist hur man skaffar den, ursäkta men jag måste gå och gråta för jag vill verkligen ha den SNYFT och BUHÄ. Nästan LOL-varning där eller? Men GUD!!!! sluta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Synd ingen vet vist hur man skaffar den, ursäkta men jag måste gå och gråta för jag vill verkligen ha den SNYFT och BUHÄ. Nästan LOL-varning där eller? Nää, men hypernating Mohaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts