Liquid_Ice Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Nej nej, jag menar vanlig fotboll fast i Australien, England är ju kända för att spela hårt, men Australien spelar typ 10 ggr hårdare, och då menar jag i ligorna. Haha jasså, missuppfatta helt, sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Haha Hoppas du fattar Ja, jag fattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Haha Ser inte vart jag skrev det ? Varför jag missuppfattade var för att du sa Australiensisk fotboll, vilket är ungefär som rugby. Hade vart bättre om du skrev fotboll i Australien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ja, jag uttryckte mig fel, citatet jag tog skrev du i ditt inlägg efter mitt om "australiensiskt fotboll" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ja, jag uttryckte mig fel, citatet jag tog skrev du i ditt inlägg efter mitt om "australiensiskt fotboll" Skrev aldrig: Ja, jag fattade, utan Jo jag vet iaf ontopic... Sviten på 15 matcher utan förlust bröts ikväll när Gnaget torska, "borta" på Råsunda mot Väsby med 1-2. Känns ändå rätt stabilt, då vi ligger 5 poäng före öster och bara matar på med heta målchanser. Det löser sig, som farmor sa när hon sket i badkaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Snart drar ju Elitserien igång Håller på Djurgården, men tyvärr gick det ju inte så bra för dom mot FBK Pinsamma 9-1 i baken :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Snart drar ju Elitserien igång Håller på Djurgården, men tyvärr gick det ju inte så bra för dom mot FBK Pinsamma 9-1 i baken :'( Nä, dom måste värva en eller ett par stabila backar. Då backsidan är väldigt tunn, det är endast 3 backar av 9 som är över 25 år. Det enda positiva är väl att DIF vågar satsa på unga spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Ska börja på innebandy idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ska börja på innebandy idag Innebandy är kul. Spelar själv i Balrog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Orka idrott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Tvärtom ffs! Orka INTE idrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts