Jump to content

Idrott

Everest
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Japp, på egen och andras begäran kommer den nu, sport-tråden. Själv har jag ju skapat trådar lite titt som tätt vid olika evenemang, t.ex Fotbolls-EM- eller Hockey-VM-tråden. Men här kan man i alla fall diskutera alla möjliga idrotter, allt från resultat till övergångar och skador.

Premier League har ju startat nu. Mitt favoritlag Manchester United vann igår mot Everton med 0-2 :wacko: Härlig start på säsongen.

Holm kom bara sjua. Undrar vad som hände egentligen där..

Älskar Man Utd. Har en liten grej på vägen från 70-talet som visar några av deras vinster ända från 1900 teltes början till 70 talet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Premier League är ju lätt roligast att se på imo.

Jag gillar mer tuffa tag och kampmatcher, än ett par överstegsfinter och kasta sig så fort nån snuddar benskyddet...

Då ska du kolla på australiensisk fotboll, våran spelande tränare var nere i Australien och spelade i vintras, de första en gjorde var att springa från sidlinjen rakt in i mitten bara för att smälla ner en motståndare, våran tränare är en tuff en ska ja väl säga, när vi hade spelat en match visade han upp hälsenerna och de var nästan köttsår från motståndarnas dobbar men han hade spelat vidare utan att säga nått, och han tyckte de såg ut som dom försökte mörda varran i Australien.

Lite lång text hoppas du fattar <_<.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då ska du kolla på australiensisk fotboll, våran spelande tränare var nere i Australien och spelade i vintras, de första en gjorde var att springa från sidlinjen rakt in i mitten bara för att smälla ner en motståndare, våran tränare är en tuff en ska ja väl säga, när vi hade spelat en match visade han upp hälsenerna och de var nästan köttsår från motståndarnas dobbar men han hade spelat vidare utan att säga nått, och han tyckte de såg ut som dom försökte mörda varran i Australien.

Lite lång text hoppas du fattar -_-.

Jo jag vet, har faktiskt sett nåra matcher på tv förrut.

Men nu snackade jag vanlig fotboll, där ja tycker det är roligare med hårda tag, än när man lägger sig ner och skriker på domarn för minsta lilla.

Och om jag ska välja "utländsk" fotboll, blir det amerikansk fotboll.

Blev intresserad av det, då nåra killar i klassen började lira för nåra år sen, har försökt följa NFL sen dess.

Favvo laget är Titans <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vet, har faktiskt sett nåra matcher på tv förrut.

Men nu snackade jag vanlig fotboll, där ja tycker det är roligare med hårda tag, än när man lägger sig ner och skriker på domarn för minsta lilla.

Och om jag ska välja "utländsk" fotboll, blir det amerikansk fotboll.

Blev intresserad av det, då nåra killar i klassen började lira för nåra år sen, har försökt följa NFL sen dess.

Favvo laget är Titans :huh:

Nej nej, jag menar vanlig fotboll fast i Australien, England är ju kända för att spela hårt, men Australien spelar typ 10 ggr hårdare, och då menar jag i ligorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor