jaeger Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 West Ham/Djurgården/Inter är lagen jag gillar inom fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Träffade saviola när jag var i barcelona! Fick autograf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Chelsea har sån jävla tur bara för han ryske olje miljardären kom och gav pengar till chelsea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Japp, på egen och andras begäran kommer den nu, sport-tråden. Själv har jag ju skapat trådar lite titt som tätt vid olika evenemang, t.ex Fotbolls-EM- eller Hockey-VM-tråden. Men här kan man i alla fall diskutera alla möjliga idrotter, allt från resultat till övergångar och skador. Premier League har ju startat nu. Mitt favoritlag Manchester United vann igår mot Everton med 0-2 Härlig start på säsongen. Holm kom bara sjua. Undrar vad som hände egentligen där.. Älskar Man Utd. Har en liten grej på vägen från 70-talet som visar några av deras vinster ända från 1900 teltes början till 70 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Gefle/Milan/Barcelona/Arsenal! Mina favoritlag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Man har väl bara ett favoritlag? Theatre of Dreams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fotboll: Sundsvall / Wolverhampton / Barcelona / Celtic / Hansa Rostock / Nice Hockey: Leksand / Buffalo Basket: Ockelbo Bandy: Bollnäs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Premier League är ju lätt roligast att se på imo. Jag gillar mer tuffa tag och kampmatcher, än ett par överstegsfinter och kasta sig så fort nån snuddar benskyddet... Ja, och England har ju världens mest härliga publik också. Älska allsång på läktarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Premier League är ju lätt roligast att se på imo. Jag gillar mer tuffa tag och kampmatcher, än ett par överstegsfinter och kasta sig så fort nån snuddar benskyddet... Då ska du kolla på australiensisk fotboll, våran spelande tränare var nere i Australien och spelade i vintras, de första en gjorde var att springa från sidlinjen rakt in i mitten bara för att smälla ner en motståndare, våran tränare är en tuff en ska ja väl säga, när vi hade spelat en match visade han upp hälsenerna och de var nästan köttsår från motståndarnas dobbar men han hade spelat vidare utan att säga nått, och han tyckte de såg ut som dom försökte mörda varran i Australien. Lite lång text hoppas du fattar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Då ska du kolla på australiensisk fotboll, våran spelande tränare var nere i Australien och spelade i vintras, de första en gjorde var att springa från sidlinjen rakt in i mitten bara för att smälla ner en motståndare, våran tränare är en tuff en ska ja väl säga, när vi hade spelat en match visade han upp hälsenerna och de var nästan köttsår från motståndarnas dobbar men han hade spelat vidare utan att säga nått, och han tyckte de såg ut som dom försökte mörda varran i Australien. Lite lång text hoppas du fattar . Jo jag vet, har faktiskt sett nåra matcher på tv förrut. Men nu snackade jag vanlig fotboll, där ja tycker det är roligare med hårda tag, än när man lägger sig ner och skriker på domarn för minsta lilla. Och om jag ska välja "utländsk" fotboll, blir det amerikansk fotboll. Blev intresserad av det, då nåra killar i klassen började lira för nåra år sen, har försökt följa NFL sen dess. Favvo laget är Titans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Beställde btw en Manchester United tröja igår ohhhhhwyääääah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Man har väl bara ett favoritlag? Theatre of Dreams Old Trafford Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Fotboll: Djurgården / Bayern München / Bordeaux / Everton Hockey: Djurgården / Phoenix Basket: Bandy: Broberg Snodde Tackleberrys idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Bandy: Sandviken. Eftersom jag bron 1 km därifrån Basket: Ockelbo. Typ lika som Sandviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Old Trafford Håller med Wiieho ;D Baaah vill ha min tröja nu, 24 FLETCHER owhheeeayaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Wiieho ;D Baaah vill ha min tröja nu, 24 FLETCHER owhheeeayaa En kompis som var i England köpte en till mig, skulle egentligen ha tryckt 5. Ferdinand, men de hade inte "i". Så jag fick en blank. Men den är skitsnygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 En kompis som var i England köpte en till mig, skulle egentligen ha tryckt 5. Ferdinand, men de hade inte "i". Så jag fick en blank. Men den är skitsnygg Hehe jaa dom är skitsnygga Jävligt glad över att man har canal+ =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Fotboll: Djurgården (skiter i andra ligor) Hockey: Djurgården/Toronto Bandy: Gustavsberg & Djurgården Handboll: Djurgården Basket: 08 Stockholm Redigerad 15 augusti, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Innebandy is the shit! Börjar spela igen på Torsdag längtar som fan! Jag och en kompis har laddat i månader och det ska bli kul att börja spela igen... Måste dock skaffa en ny klubba eftersom min gamla är sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jo jag vet, har faktiskt sett nåra matcher på tv förrut. Men nu snackade jag vanlig fotboll, där ja tycker det är roligare med hårda tag, än när man lägger sig ner och skriker på domarn för minsta lilla. Och om jag ska välja "utländsk" fotboll, blir det amerikansk fotboll. Blev intresserad av det, då nåra killar i klassen började lira för nåra år sen, har försökt följa NFL sen dess. Favvo laget är Titans Nej nej, jag menar vanlig fotboll fast i Australien, England är ju kända för att spela hårt, men Australien spelar typ 10 ggr hårdare, och då menar jag i ligorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts