Everest Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Japp, på egen och andras begäran kommer den nu, sport-tråden. Själv har jag ju skapat trådar lite titt som tätt vid olika evenemang, t.ex Fotbolls-EM- eller Hockey-VM-tråden. Men här kan man i alla fall diskutera alla möjliga idrotter, allt från resultat till övergångar och skador. Premier League har ju startat nu. Mitt favoritlag Manchester United vann igår mot Everton med 0-2 Härlig start på säsongen. Holm kom bara sjua. Undrar vad som hände egentligen där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ja, jag håller också på The Red Devils Gutt ju, och så fick Rooneyv göra mål, bara för att strö salt i såren på Everton-fansen. Synd bara att Chelsea gjorde mål i 93 minuten mot Wigan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Nej va tråkigt, nu kommer alla på forumet hänga här och inte i andra trådar vilket kommer att medföra att jag som inte är intresserad av idrott kommer att få sitta och göra inget LÅT TRÅD JÄVLEN DÖÖ!!! Suck och stön Redigerad 14 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Själv är man Arsenal fan rätt igenom Dom vann ju idag med 2-0 mot Newcastle BTW:Jävligt snygga tröjor Arsenal har nu Redigerad 14 augusti, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fan va coolt det hade varit om Wigan vann. Men Chelsea har ju sin vanliga lotto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Själv är man Arsenal fan rätt igenom Dom vann ju idag med 2-0 mot Newcastle BTW:Jävligt snygga tröjor Arsenal har nu W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fan va coolt det hade varit om Wigan vann. Men Chelsea har ju sin vanliga lotto. Det var nära att dom vann. Crespo gjorde mål i 87:nde minuten och chelsea har inte imponerat alls. Tom. möte dom nykomlingar! Som tur är har man Canal+ så man såg alla matcher igår och idag Hejar på arsenal och hoppas dom vinner ligan. Hoppas lite också på Manchester United. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hejar på arsenal och hoppas dom vinner ligan. Hoppas lite också på Manchester United. DOH ! Du hejar på Arsenal och hoppas på en ärke rival . Uj uj uj, hur ska de gå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 DOH ! Du hejar på Arsenal och hoppas på en ärke rival . Uj uj uj, hur ska de gå ? Hoppas inte att dom vinner ligan. men jaag hejar på dom lite. ärkerivalen för arsenal är ju chelsea nu. och dom möts på söndag! riktig toppmatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fan va coolt det hade varit om Wigan vann. Men Chelsea har ju sin vanliga lotto. Har hejat på chelasea sen jag var en liten pissig skitunge! lite hejar man väl fortfarande...men det känns jävla trist med den här jävla rysshelvetesskiten som köper spelare som han köper vodkaflaskor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Har hejat på chelasea sen jag var en liten pissig skitunge! lite hejar man väl fortfarande...men det känns jävla trist med den här jävla rysshelvetesskiten som köper spelare som han köper vodkaflaskor! Ja, det är det som är störande, det är som att man kan Premier League-bucklan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Värst vad det värkar inne med Premier League. Hallå Tyska Bundesliga är en mycket bättre liga publikmässigt. Och som alla vet så slog Bayern München det ganska bra laget Bayer Leverkusen på bortaplan med 5-2. Ballack, Makaay och nyförvärvet från Iran Karimi gjorde mål. Vad sägs som det. @Everest. Håller med om att Chelsea hade lotto men bra lag ska ha tur. GO EVERTON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Heja Arsenal Gött å vinna med 2-0 Hejjar annars på Barcelona med RORORORORORONALDINHO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hejjar annars på Barcelona med RORORORORORONALDINHO De vann ju också, mot Betis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 engelsk fotboll är ju jättetråkigt spanien, italien ska det vara, nån som håller med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 engelsk fotboll är ju jättetråkigt spanien, italien ska det vara, nån som håller med mig Tycker fotboll är ganska tråkigt om det inte är landslag och stora mästerskap. EM och VM, annars får det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 engelsk fotboll är ju jättetråkigt spanien, italien ska det vara, nån som håller med mig Premier League är ju lätt roligast att se på imo. Jag gillar mer tuffa tag och kampmatcher, än ett par överstegsfinter och kasta sig så fort nån snuddar benskyddet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Hoppas inte att dom vinner ligan. men jaag hejar på dom lite. ärkerivalen för arsenal är ju chelsea nu. och dom möts på söndag! riktig toppmatch Man Utd är fortfarande de mesta hat motståndet i mina ögon Finns inget bättre en att sätta Sir. Alex på plats! BTW: Vilka olika lag håller ni på i allsvenskan då? Själv r jag Helsingborgare Synn bara att dom är inne i en svacka nu när det är så viktigt, de är nästan för lite matcher i allsvenskan, varedna match är i stortsätt grymt viktig och har man en svacka är ju guldet långt borta Redigerad 14 augusti, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Djurgården. Vi tar SM-guld i år. Synd att Larsen gick bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Djurgården. Vi tar SM-guld i år. Synd att Larsen gick bara Ord. Hatar inlägg som bara innehåller "Ord" eller "w0rd" men hade inget mer att tillägga här. Redigerad 14 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts