Jump to content

Idrott

Everest
 Share

Recommended Posts

Japp, på egen och andras begäran kommer den nu, sport-tråden. Själv har jag ju skapat trådar lite titt som tätt vid olika evenemang, t.ex Fotbolls-EM- eller Hockey-VM-tråden. Men här kan man i alla fall diskutera alla möjliga idrotter, allt från resultat till övergångar och skador.

Premier League har ju startat nu. Mitt favoritlag Manchester United vann igår mot Everton med 0-2 :o Härlig start på säsongen.

Holm kom bara sjua. Undrar vad som hände egentligen där..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan va coolt det hade varit om Wigan vann. :o Men Chelsea har ju sin vanliga lotto.

Det var nära att dom vann. Crespo gjorde mål i 87:nde minuten och chelsea har inte imponerat alls. Tom. möte dom nykomlingar! ;)

Som tur är har man Canal+ så man såg alla matcher igår och idag :angry:

Hejar på arsenal och hoppas dom vinner ligan. Hoppas lite också på Manchester United.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värst vad det värkar inne med Premier League. Hallå Tyska Bundesliga är en mycket bättre liga publikmässigt. Och som alla vet så slog Bayern München det ganska bra laget Bayer Leverkusen på bortaplan med 5-2. Ballack, Makaay och nyförvärvet från Iran Karimi gjorde mål. Vad sägs som det. :o

@Everest. Håller med om att Chelsea hade lotto men bra lag ska ha tur.

GO EVERTON.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas inte att dom vinner ligan. men jaag hejar på dom lite. ärkerivalen för arsenal är ju chelsea nu. och dom möts på söndag!  -_-  riktig toppmatch

Man Utd är fortfarande de mesta hat motståndet i mina ögon :angry:

Finns inget bättre en att sätta Sir. Alex på plats! :wacko:

BTW: Vilka olika lag håller ni på i allsvenskan då?

Själv r jag Helsingborgare ;P Synn bara att dom är inne i en svacka nu när det är så viktigt, de är nästan för lite matcher i allsvenskan, varedna match är i stortsätt grymt viktig och har man en svacka är ju guldet långt borta :huh:

Redigerad av Flanders
Länk till kommentar
Dela på andra sidor