Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag har funderat på att köpa 1gb minne men.... : Jag har ju 512mb minne nu och jag läste nån hemsida och nån har skrivit det här på forumet men att när en minne var fullt så tog den över på hårdisken och använde så mycket detn behöver där. Behöver man mer minne då? Isåfall kan man lika bra ta bort alla minnena? Eller går det snabbare? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 nån har skrivit det här på forumet men att när en minne var fullt så tog den över på hårdisken och använde så mycket detn behöver där. Ska det där vara sant? Nej, jag tror inte på det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Behöver man mer minne då? Man kan aldrig få nog med minne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ska det där vara sant? Nej, jag tror inte på det i alla fall. Sant. Men det är precis det som man INTE vill skall hända. Hårddisken är fruktansvärt mycket långsammare än minnet och det är därför som datorn blir lika fruktansfärt seg när minnet är fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ok tack för svaret! Man behöver mycket minne till bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är det okej om jag lånar din tråd lite? Jag vill bara veta vilket som är bäst; 512 mb bra minne eller 1 Gb "dåligt" minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är det okej om jag lånar din tråd lite? Jag vill bara veta vilket som är bäst; 512 mb bra minne eller 1 Gb "dåligt" minne? Syftar du på DDR ram och SDR ram? Eller DDR och den 3:e sorten...glömmer alltid namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är det okej om jag lånar din tråd lite? Jag vill bara veta vilket som är bäst; 512 mb bra minne eller 1 Gb "dåligt" minne? Beror ju på vad du ska göra, ska du klocka så är nog 512 bra minne bättre än 1024 dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts