mums_mums Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag har hört att det finns en snubbe med svart rock som finns vid "the big ear" och jag hittar han inte (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ja, han finns. Han pluppar upp lite hur han vill på ödsliga platser, inte bara vid the big ear, men flest folk har sett honom där. Han är ingen vidare spännande ändå. Men Det var nåt konstigt när nån kollade på honom med...öh...den där som inte är en nightvision, men liknar den, så hade han ingen värme i sig...eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Thermal-goggles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Varmekameran typ hittar in den jag har tagit den vid "the big ear" och i Zero's hus men jag kan inte ta dom där mer (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Alltid undrat vart killen brukar vara, men ser man han oftast vid parkeringen vid Big ear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag frågade en snubbe som sett han och han sa uppe på "the big ear". Har nån thingonthehill filmen jag har inte den på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Han är inte särskillt spännande. Han säger bara "They know" och sånt. Annars är han en vanlig ped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Asså jag vet bara att The big ear ligger någonstans i öknen, kan någon markera ut på en karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Asså jag vet bara att The big ear ligger någonstans i öknen, kan någon markera ut på en karta. Använd Google! Redigerad 14 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts