Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur tusan kunde detta hända? Han var ju i jättebra form i kval hoppningen. Någon som kan svara på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tyckte alla hoppade rätt dåligt, nån som kom över 2.32? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ja nu, precis. Ukraina! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det är bara Klüft och Kajsa som kan, Girlpow.. *host..* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hahahaha. Vilken otur (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Skum tävling (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) 2.32 e ju högt, men för en VM tävling så vet jag inte. Stefan hadde väll dessutom lovat guld idag. Damn, han måste känna sig besviken. Redigerad 14 augusti, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Synd. Trodde han skulle vinna men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fan då (:!!! MFF spelade lika, chelsea vann .... inte bra dag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fan då (:!!! MFF spelade lika, chelsea vann .... inte bra dag :'( Jävlar! Gävle förlorade :'( :'( :'( INGEN BRA DAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 It's a black day for swedish sports. Off topic: Varför finns det ingen sport tråd på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur tusan kunde detta hända? Han var ju i jättebra form i kval hoppningen. Någon som kan svara på detta? Eftersom Stefan själv inte riktigt kunde svara på varför det gick som det gick, är det nog ännu svårare för oss att svara på det. Man har sånna dagar ibland, när allt bara skiter sig... Angående en sport tråd, tycker jag nån kan skapa en, skulle va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33185 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Och vi förlorade våran match i fotboll, de ända bra idag var att Arsenal vann WOho . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Riktigt konstig final... Förutsättningarna var de rätta för att det skulle bli en rysare, men så slutar det... Såhär? Sen tycker jag att det borde bli omhopp för delad andra och tredjeplats också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Dom går på rivningarna i dom "lätta" höjderna och utser därifrån en två och en trea om dom hamnar på samma höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur tusan kunde detta hända? Han var ju i jättebra form i kval hoppningen. Någon som kan svara på detta? Detta är inte angående Stefan Holm men jag måste bara säga att din signatur är knasig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Dom går på rivningarna i dom "lätta" höjderna och utser därifrån en två och en trea om dom hamnar på samma höjd. Jag vet, men det blev ju två delade andraplatser! Tycker inte det ska bli det! Fan, hellre tredjeplats än delad andraplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ok, jag visste inte om att dom fick dela på andraplatsen, dom kanske hade likadana rivningar på ett ungefär, då borde dom få hoppa om tycker man ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag skiter faktist i Stefan Holm, jag tycker att han är en liten mes. Han sa i tidningen att han skulle vinna guldet. Men jag är iallafall glad för ÖIS vann över BK Röven med 2-1. Fast Jukka skadade sig, inte bra. Men han kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts