HipHopDevil Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Behöver hjälp! När jag ska uppdatera mitt grafikkort, Nvidia FX Go 5600, så står det bara: "NVIDIA-installationsprogramet hittar inte några drivrutiner som är kompatibla med aktuell hårdvara. Installationsprogrammet avslutas." Vad ska jag göra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Har du avinstallera dina nuvarande drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Har du avinstallera dina nuvarande drivrutiner? Jag har bara tryckt på "återställ till tidigare drivrutin", ska jag trycka på avinstalera? Jag är nämligen lite osäker på sånt där och jag tror att om jag trycker där så ska hela grafikkortet typ paja! Redigerad 14 augusti, 2005 av HipHopDevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det där har jag lite problem med också. Ska man avinstallera de gammla före man tar de nya? Har hört att det har kommit nya drivisar men datorn kan inte identifiera nåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts