kevin Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Hur gör du jag har gjort det nu men det funkar inte ska jag sjuta också? vilken flyg plats? vilket flygfällt? snälla svara så blir jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 vad menar du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 öh, uppdrag? Eller bara hur man spelar allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Duh, vem gör vad när hur och varför ? Varför skall du skjuta och varför just på en flygplats ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Han skulle antagligen svara på en annan tråd, och tryckte på fel knapp... Lås!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kevin Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Han skulle antagligen svara på en annan tråd, och tryckte på fel knapp... Lås!! Du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Vilken tråd var det egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kevin Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Vilken tråd var det egentligen?? ah jag råka trycka på fel person! och fel länk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts