Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag har då följt en guide till Zmodeler, den säger att jag ska ha Create-Surface-Flat. Tyvärr har jag inte det som bilden visar, vad ska jag göra? (:!!! Because you need somewhere to start off, go to Create>Surfaces>Flat. Drag it along a place where you would like to start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag har då följt en guide till Zmodeler, den säger att jag ska ha Create-Surface-Flat. Tyvärr har jag inte det som bilden visar, vad ska jag göra? (:!!! Är du säker på att den guiden inte var till zmod 1.07 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Se 4 ur self Edit: Jag har kanske liyckats ladda ner nån betal form? Redigerad 14 augusti, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Se 4 ur self Edit: Jag har kanske liyckats ladda ner nån betal form? Det där är till zmod 1.07.. för den guiden har jag använt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Yaha... var kan jag hitta det då? ... och är det nån skillnad på alla verisioner om man kan skapa bilar till Sa eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Yaha... var kan jag hitta det då? ... och är det nån skillnad på alla verisioner om man kan skapa bilar till Sa eller ej? Jag tycker att det är lättare med 1.07 (för att jag lärde mig det och orkar inte lära mig tvåan) och sen sparar man arbetet och öppnar det med tvåan och exporterar det till nåt ställe (:!!! klicka på zmodeler 1.07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag är ju nybörjare... men om jag ändå (nått sjukt mirakel) skulle lyckas få bilen att se ut som en bil,o hc inte en häst. Skulle jag då kunna få in den i gta sa ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag är ju nybörjare... men om jag ändå (nått sjukt mirakel) skulle lyckas få bilen att se ut som en bil,o hc inte en häst. Skulle jag då kunna få in den i gta sa ändå? Nae det tar ett tag att lära sig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Så även om jag gör bilen, fixar med allt annat (dummies ba bla bla) så vore det totalt omöjligt att få in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Så även om jag gör bilen, fixar med allt annat (dummies ba bla bla) så vore det totalt omöjligt att få in den? Nae det går ju (:!!! men jag har inte fått in nån bil än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wennzor Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Här är Zmod2 guider : http://moddsajten.forum24.se/moddsajten-about3.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Här är Zmod2 guider : http://moddsajten.forum24.se/moddsajten-about3.html Du är inte lite onödig kanske ? jag skrev ju för fan i den sist 2005 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Hahahah.. Han har skrivit i den här tråden samma sak också http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33803 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts