Renard Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Kan någon snäll person förklara vad chippa betyder? Har för mig att det betyder att man kopplar sitt PS2/X-BOX till datorn och laddar ner spel. Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Gör så det går att spela brända spel tror jag (har inte nåt så) . Redigerad 14 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Qrush Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Du är helt ute och cyklar, Man chippar ett Xbox tillexempel för att kunna spela brända spel mm.. Du verkar aldrig ha vetat vad "chippa" varit så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Ja man sätter in ett chipp i xbox/ps2 så att man kan spela brända spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Termen 'chippa' används då man modifierar sin Xbox/Gamecube/Playstation med hjälp av ett chipp för att kunna köra spel/mjukvara som inte är licenserad av tillverkarna. // Chipper.se's Bästa Chippare (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 När jag såg topicen tänkte jag: OMG Meto nu får du fan skärpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tackar för svaret. Fan vilka kompisar man har som bara ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Tackar för svaret. Fan vilka kompisar man har som bara ljuger. HAHA! Du har inga vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Med chip kan du oxå se på olika format. Som T.ex divx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Termen 'chippa' används då man modifierar sin Xbox/Gamecube/Playstation med hjälp av ett chipp för att kunna köra spel/mjukvara som inte är licenserad av tillverkarna. // Chipper.se's Bästa Chippare Nej det är swemods.com (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Nej bäst är: www.mådda-mera.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Nej bäst är: www.mådda-mera.se Som inte ens finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Som inte ens finns? Han försökte vara rolig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Gwahaha! Tillochmed JAG vet vad det är förnått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Alla har fel! Chippa är när man slår ett löst, lågt wedgeslag i golf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Alla har fel! Chippa är när man slår ett löst, lågt wedgeslag i golf. Haha eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Alla har fel! Chippa är när man slår ett löst, lågt wedgeslag i golf. Nae det är när man gör lös lobb i fotboll!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts