P-C Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Först och främst ska det sägas att jag varit på detta forum sedan 2002, och har sett det växa. I början var det långt från särskilt aktivt, men det tog sig efter GTA: Vice Citys release. Tilläggas ska även att jag själv, tillsammans med don_salvatore87 och Pico styrt ett forum [TNZ, The New Zone, för er med lite minne och erfarenhet], samt spanat in runt tjugo olika forum som alla försöker efterlikna GTAsajtens. Det lyckas inte. Att på detta forum försöka rekrytera medlemmar till ett mindre forum är totalt ologiskt. Allt som finns på det där forumet finns här, fast i större upplaga. Vi har spel, vi har allmänt jidder, vi har musik, film och bildbehandling. Ni har detsamma, bara att ni namngett olika spelkategorier, till synes de populäraste. Vill nu värva folk här så är ni fel ute. Försök att få svenska spelsidor att gå med på bannerbyten, skapa en egen sida och få lite respons från Google, et cetera et cetera. Visst, några vänliga själar här [jag inkluderad] kanske vill hjälpa er med att höja ert medlemsantal, men i det långa loppet är ni helt fel ute här. Over and outzers. Som sagt: "What he said." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Fel Core system: 2995 :- "Deluxe": 3995 :- http://www.idg.se/ArticlePages/200508/18/2...0941_CS.dbp.asp Tackar för upplysningen Benvit. Den uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Tackar för upplysningen Benvit. Den uppskattas. Np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Först och främst ska det sägas att jag varit på detta forum sedan 2002, och har sett det växa. I början var det långt från särskilt aktivt, men det tog sig efter GTA: Vice Citys release. Tilläggas ska även att jag själv, tillsammans med don_salvatore87 och Pico styrt ett forum [TNZ, The New Zone, för er med lite minne och erfarenhet], samt spanat in runt tjugo olika forum som alla försöker efterlikna GTAsajtens. Det lyckas inte. Att på detta forum försöka rekrytera medlemmar till ett mindre forum är totalt ologiskt. Allt som finns på det där forumet finns här, fast i större upplaga. Vi har spel, vi har allmänt jidder, vi har musik, film och bildbehandling. Ni har detsamma, bara att ni namngett olika spelkategorier, till synes de populäraste. Vill nu värva folk här så är ni fel ute. Försök att få svenska spelsidor att gå med på bannerbyten, skapa en egen sida och få lite respons från Google, et cetera et cetera. Visst, några vänliga själar här [jag inkluderad] kanske vill hjälpa er med att höja ert medlemsantal, men i det långa loppet är ni helt fel ute här. Over and outzers. QFT Som en annan som hängt med ett tag har man ju sett bra många försök att skappa nya spelcommunitys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 QFT Som en annan som hängt med ett tag har man ju sett bra många försök att skappa nya spelcommunitys. W0rd x2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 W0rd x2000 W0rd X2000, den var fan bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 http://img350.imageshack.us/img350/7841/omfglol46dy.gif Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 W0rd X2000, den var fan bra. Den sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Crice snodde det ur munnen på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Sry för att jag drog upp tråden lite, ville bara visa detta. Inte ett enda inlägg. Fast det kanske kommer. Men titta på STELHETEN! "Här snackar vi det" "Här snackar vi det" "Här snackar vi dittan" "Här snackar vi dattan" "Här snackar vi barnporr" Wtf? Redigerad 22 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Sry för att jag drog upp tråden lite, ville bara visa detta. Inte ett enda inlägg. Fast det kanske kommer. Men titta på STELHETEN! Jo... det är ju rätt så tråkig forum... jag är säker på att 95% av medlemmarna i Spelforumet är medlemmar här i Gtasajten.... Spelforumet verkar bara reklamera här i GTAsajten... lite trist men.... dom borde göra bannerbyten med folk för att skaffa mer folk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jo... det är ju rätt så tråkig forum... jag är säker på att 95% av medlemmarna i Spelforumet är medlemmar här i Gtasajten.... Spelforumet verkar bara reklamera här i GTAsajten... lite trist men.... dom borde göra bannerbyten med folk för att skaffa mer folk.... ... Och skaffa en hemsida, och lägga upp på google. Speciellt google, ger helt klart mest. Spurtgnhölklöj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Sry för att jag drog upp tråden lite, ville bara visa detta. Inte ett enda inlägg. Fast det kanske kommer. Men titta på STELHETEN! "Här snackar vi det" "Här snackar vi det" "Här snackar vi dittan" "Här snackar vi dattan" "Här snackar vi barnporr" Wtf? Vi rensade igår, gjorde det lättare att hitta o.s.v. så tyst på dig. Och google kan man inte lägga upp på, det är väl bara en tidsfråga innan dem hittar oss antar jag. Redigerad 22 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vi rensade igår, gjorde det lättare att hitta o.s.v. så tyst på dig. Och google kan man inte lägga upp på, det är väl bara en tidsfråga innan dem hittar oss antar jag. Är du dum eller? En minuts sökning: http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Japp google Kollade in sidan nyss....men den verkar uppdateras BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 [O][T],Aug 24 2005, 13:27] Japp google Kollade in sidan nyss....men den verkar uppdateras BOT Mjo.. Pontus byter mjukvara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Sry för att jag drog upp tråden lite, ville bara visa detta. Inte ett enda inlägg. Fast det kanske kommer. Men titta på STELHETEN! "Här snackar vi det" "Här snackar vi det" "Här snackar vi dittan" "Här snackar vi dattan" "Här snackar vi barnporr" Wtf? Skall det då ersättas med: Här pratar vi ps3 Här snackar vi revolution Här konverserar vi om xbox 360 Här talkar vi lite om abraham Här chattar vi om ditten Här chittar vi om datten Renare och skönare med den 'stela'-forum beskrivningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Så här ska en beskrivning se ut.. http://www.webbforum.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Så här ska en beskrivning se ut.. http://www.webbforum.com/ W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts