Jump to content

Spelforumet.se

Ronin
 Share

Recommended Posts

Först och främst ska det sägas att jag varit på detta forum sedan 2002, och har sett det växa. I början var det långt från särskilt aktivt, men det tog sig efter GTA: Vice Citys release. Tilläggas ska även att jag själv, tillsammans med don_salvatore87 och Pico styrt ett forum [TNZ, The New Zone, för er med lite minne och erfarenhet], samt spanat in runt tjugo olika forum som alla försöker efterlikna GTAsajtens.

Det lyckas inte.

Att på detta forum försöka rekrytera medlemmar till ett mindre forum är totalt ologiskt. Allt som finns på det där forumet finns här, fast i större upplaga. Vi har spel, vi har allmänt jidder, vi har musik, film och bildbehandling. Ni har detsamma, bara att ni namngett olika spelkategorier, till synes de populäraste. Vill nu värva folk här så är ni fel ute. Försök att få svenska spelsidor att gå med på bannerbyten, skapa en egen sida och få lite respons från Google, et cetera et cetera. Visst, några vänliga själar här [jag inkluderad] kanske vill hjälpa er med att höja ert medlemsantal, men i det långa loppet är ni helt fel ute här.

Over and outzers.

Som sagt:

"What he said."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Först och främst ska det sägas att jag varit på detta forum sedan 2002, och har sett det växa. I början var det långt från särskilt aktivt, men det tog sig efter GTA: Vice Citys release. Tilläggas ska även att jag själv, tillsammans med don_salvatore87 och Pico styrt ett forum [TNZ, The New Zone, för er med lite minne och erfarenhet], samt spanat in runt tjugo olika forum som alla försöker efterlikna GTAsajtens.

Det lyckas inte.

Att på detta forum försöka rekrytera medlemmar till ett mindre forum är totalt ologiskt. Allt som finns på det där forumet finns här, fast i större upplaga. Vi har spel, vi har allmänt jidder, vi har musik, film och bildbehandling. Ni har detsamma, bara att ni namngett olika spelkategorier, till synes de populäraste. Vill nu värva folk här så är ni fel ute. Försök att få svenska spelsidor att gå med på bannerbyten, skapa en egen sida och få lite respons från Google, et cetera et cetera. Visst, några vänliga själar här [jag inkluderad] kanske vill hjälpa er med att höja ert medlemsantal, men i det långa loppet är ni helt fel ute här.

Over and outzers.

QFT

Som en annan som hängt med ett tag har man ju sett bra många försök att skappa nya spelcommunitys.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sry för att jag drog upp tråden lite, ville bara visa detta. Inte ett enda inlägg. Fast det kanske kommer. Men titta på STELHETEN!

"Här snackar vi det"

"Här snackar vi det"

"Här snackar vi dittan"

"Här snackar vi dattan"

"Här snackar vi barnporr"

Wtf? :)

post-22-1124707404_thumb.jpg

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sry för att jag drog upp tråden lite, ville bara visa detta. Inte ett enda inlägg. Fast det kanske kommer. Men titta på STELHETEN!

Jo... det är ju rätt så tråkig forum... jag är säker på att 95% av medlemmarna i Spelforumet är medlemmar här i Gtasajten....

Spelforumet verkar bara reklamera här i GTAsajten... lite trist men.... dom borde göra bannerbyten med folk för att skaffa mer folk....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo... det är ju rätt så tråkig forum... jag är säker på att 95% av medlemmarna i Spelforumet är medlemmar här i Gtasajten....

Spelforumet verkar bara reklamera här i GTAsajten... lite trist men.... dom borde göra bannerbyten med folk för att skaffa mer folk....

... Och skaffa en hemsida, och lägga upp på google. Speciellt google, ger helt klart mest.

Spurtgnhölklöj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Här snackar vi det"

"Här snackar vi det"

"Här snackar vi dittan"

"Här snackar vi dattan"

Wtf? :lol:

Vi rensade igår, gjorde det lättare att hitta o.s.v. så tyst på dig.

Och google kan man inte lägga upp på, det är väl bara en tidsfråga innan dem hittar oss antar jag.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Här snackar vi det"

"Här snackar vi det"

"Här snackar vi dittan"

"Här snackar vi dattan"

Wtf? ^_^

Skall det då ersättas med:

Här pratar vi ps3

Här snackar vi revolution

Här konverserar vi om xbox 360

Här talkar vi lite om abraham

Här chattar vi om ditten

Här chittar vi om datten

Renare och skönare med den 'stela'-forum beskrivningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor