Cortez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Visst. Fulla människor på stan(öppnades efter mycket tjat) vill du ha ett playstation ? punga ut 6000! Vardagssnack Ladda upp! Vem skulle köpa ett playstation för 6000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vem skulle köpa ett playstation för 6000? Hihi nej det handlar om att den nya PS3:an kommer att kosta runt 6000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hihi nej det handlar om att den nya PS3:an kommer att kosta runt 6000:- Aha... kommer den kosta 6000 vid release? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Aha... kommer den kosta 6000 vid release? Japp, antagligen.. Men det bör ju sjunka tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Japp, antagligen.. Men det bör ju sjunka tycker jag. Det gör de, med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Forumet är som gtasajten fast mycket mindre, finns verkligen ingenting som lockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 För dom som blir bannade från Gtasajten så finns ju alltid Spelforumet som ett reservforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Japp, antagligen.. Men det bör ju sjunka tycker jag. Xbox 360 ska tydligen bara kosta något på 3000:- har jag läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Xbox 360 ska tydligen bara kosta något på 3000:- har jag läst. Nej, vanliga kommer att kosta 3995:- och deluxe edition 4995:-! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nej, vanliga kommer att kosta 3995:- och deluxe edition 4995:-! Och skillnaden är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 För dom som blir bannade från Gtasajten så finns ju alltid Spelforumet som ett reservforum. En wordie på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Och skillnaden är? 20 GB hårddisk, trådlös kontroll, headset och fjärrkontroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Den tråden som fanns skrev utan vår tillåtelse. Skämtar du? Jag tror besämt jag frågade dig om jag skulle skapa den tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Skämtar du? Jag tror besämt jag frågade dig om jag skulle skapa den tråden. Det tror inte jag. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Först och främst ska det sägas att jag varit på detta forum sedan 2002, och har sett det växa. I början var det långt från särskilt aktivt, men det tog sig efter GTA: Vice Citys release. Tilläggas ska även att jag själv, tillsammans med don_salvatore87 och Pico styrt ett forum [TNZ, The New Zone, för er med lite minne och erfarenhet], samt spanat in runt tjugo olika forum som alla försöker efterlikna GTAsajtens. Det lyckas inte. Att på detta forum försöka rekrytera medlemmar till ett mindre forum är totalt ologiskt. Allt som finns på det där forumet finns här, fast i större upplaga. Vi har spel, vi har allmänt jidder, vi har musik, film och bildbehandling. Ni har detsamma, bara att ni namngett olika spelkategorier, till synes de populäraste. Vill nu värva folk här så är ni fel ute. Försök att få svenska spelsidor att gå med på bannerbyten, skapa en egen sida och få lite respons från Google, et cetera et cetera. Visst, några vänliga själar här [jag inkluderad] kanske vill hjälpa er med att höja ert medlemsantal, men i det långa loppet är ni helt fel ute här. Over and outzers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Det tror inte jag. :| Nähä. Bra att veta. Men jag tycker att det är för likt gtasajten. Typ samma tema, fast lite mörkare, samma namn på off-topic-delarna (Allmänt och Musik, Grafik, Bild (notera ordföljden på musik...för att verka som att det inte är härmat från gtasajten)), samma trådar, återigen i allmänt-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Nej, vanliga kommer att kosta 3995:- och deluxe edition 4995:-! Fel Core system: 2995 :- "Deluxe": 3995 :- http://www.idg.se/ArticlePages/200508/18/2...0941_CS.dbp.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Först och främst ska det sägas att jag varit på detta forum sedan 2002, och har sett det växa. I början var det långt från särskilt aktivt, men det tog sig efter GTA: Vice Citys release. Tilläggas ska även att jag själv, tillsammans med don_salvatore87 och Pico styrt ett forum [TNZ, The New Zone, för er med lite minne och erfarenhet], samt spanat in runt tjugo olika forum som alla försöker efterlikna GTAsajtens. Det lyckas inte. Att på detta forum försöka rekrytera medlemmar till ett mindre forum är totalt ologiskt. Allt som finns på det där forumet finns här, fast i större upplaga. Vi har spel, vi har allmänt jidder, vi har musik, film och bildbehandling. Ni har detsamma, bara att ni namngett olika spelkategorier, till synes de populäraste. Vill nu värva folk här så är ni fel ute. Försök att få svenska spelsidor att gå med på bannerbyten, skapa en egen sida och få lite respons från Google, et cetera et cetera. Visst, några vänliga själar här [jag inkluderad] kanske vill hjälpa er med att höja ert medlemsantal, men i det långa loppet är ni helt fel ute här. Over and outzers. What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Först och främst ska det sägas att jag varit på detta forum sedan 2002, och har sett det växa. I början var det långt från särskilt aktivt, men det tog sig efter GTA: Vice Citys release. Tilläggas ska även att jag själv, tillsammans med don_salvatore87 och Pico styrt ett forum [TNZ, The New Zone, för er med lite minne och erfarenhet], samt spanat in runt tjugo olika forum som alla försöker efterlikna GTAsajtens. Det lyckas inte. Att på detta forum försöka rekrytera medlemmar till ett mindre forum är totalt ologiskt. Allt som finns på det där forumet finns här, fast i större upplaga. Vi har spel, vi har allmänt jidder, vi har musik, film och bildbehandling. Ni har detsamma, bara att ni namngett olika spelkategorier, till synes de populäraste. Vill nu värva folk här så är ni fel ute. Försök att få svenska spelsidor att gå med på bannerbyten, skapa en egen sida och få lite respons från Google, et cetera et cetera. Visst, några vänliga själar här [jag inkluderad] kanske vill hjälpa er med att höja ert medlemsantal, men i det långa loppet är ni helt fel ute här. Over and outzers. Helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Helt rätt. I'll second that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts