Jump to content

Spelforumet.se

Ronin
 Share

Recommended Posts

Hej GTAsajten!

Nu finns det ännu ett svenskt forum för "Gamers".

Vi startade för drygt en månad sedan och har nu 100+ medlemmar och 1000+ inlägg.

Vi välkommnar er till vårt forum och hoppas att det faller er i smaken.

Klicka här!

Hultan har givit oss tillåtelse att skapa denna tråd och den ska inte flyttas.

// Spelforumet.se Administratörer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jaja, vi vet.

Ni har redan gjort en tråd om det.

Hursomhelst..

Lycka till!

Men ändå rätt onödigt att göra en till tråd för extra uppmärksamhet.

Jag vet att ni betalar för domänen osv. nog om det.

Nu var det ju inte vi som gjorde tråden.

Den tråden som fanns skrev utan vår tillåtelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen snälla. Det är ju bara admins/moderators som är aktiva på forumet. Och så härmar ni trådar från gtasajten..... dagenslol..... bild på mig..... listan kan bli lång

Ja, visst! Det är vårt fel att våra medlemmar skapar trådar som finns på andra forum.

Du kanske vet att GTAsajten inte var först med allt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska låta er vara men en sak bekymrar mig:

Ni Admistratörer och Moderatorer värkar ju inte vara särskilt "insatta" i spel-världen.

Ni har ingen trailer-section. Ingen run-up om E3. Inga nyhter osv.

Så ett tips om ni vill ha medlemmar:

Lär känna spelvärlden.

Känn till utvecklarna.

Känn till framstegen inom de hypade spelen.

Visserligen har ni en "nyhtets-sektion" men den .. är tom. (:!!!:)

lycka till i fortsättningen. -_-

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen snälla. Det är ju bara admins/moderators som är aktiva på forumet. Och så härmar ni trådar från gtasajten..... dagenslol..... bild på mig..... listan kan bli lång

Vi har 116 medlemar och det fick vi på någon månad eller mindre.

Liksom, gtasajten gick det inte så himla snabbt för i början heller, och vi har inte härmat ett skit från gtasajten, sånna där trådar finns i princip på alla forum.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska låta er vara men en sak bekymrar mig:

Ni Admistratörer och Moderatorer värkar ju inte vara särskilt "insatta" i spel-världen.

Ni har ingen trailer-section. Ingen run-up om E3. Inga nyhter osv.

Så ett tips om ni vill ha medlemmar:

Lär känna spelvärlden.

Känn till utvecklarna.

Känn till framstegen inom de hypade spelen.

Visserligen har ni en "nyhtets-sektion" men den .. är tom. (:!!!:)

lycka till i fortsättningen. -_-

Tack för din kritik!

Forumet är väldigt nytt och vi arbetar just nu mer på själva forumet än innehållet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vi arbetar just nu mer på själva forumet än innehållet.

Big mistake, Först innehållet, sen kan det kosmetiska komma till

Edit sen så såg jag att ni inte hade några regler heller, En Root Admin som skrev fuck you när forumet fick kritik om hur forumets kategorier skulle vara, sen så var det vääldigt fattigt där inne. Visst 100 medlemmar men det är typ 15 som någonsin har skrivit något.. Nja.. Som sagt, innehåll, gör något som lockar besökare till att skriva. När det bara är ett forum utan något som helst innehåll och ni egentligen bara vill att medlemmarna bara ska skriva saker så tappar många intresset och tänker, "Men jag har redan skrivit det här på andra forum, inte ett till.." Hitta på ngt nytt eller något intressant som gör att folk skriver

Redigerad av Benvit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar inte spelfoumet ett dugg. Inte för att jag någonsin besökt det eller tänker göra det men ni gör reklam på oseriösa sätt. T.ex via msnbotts...

Jag håller med dig till 100%, fy fan vad dålig stil av er att göra reklam via en msn bot. Detta har gått vidare till 120 andra som antagligen har stört sig på det. Så ni har väl förlorat 100+ personers förtroende.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med dig till 100%, fy fan vad dålig stil av er att göra reklam via en msn bot. Detta har gått vidare till 120 andra som antagligen har stört sig på det. Så ni har väl förlorat 100+ personers förtroende.

Skyll inte på vårat forum, ronin eller pontus, det var jag som gjorde det dom visste ingenting om det, det kändes bra att göra det då, jag ville ha fler medlemar dit.. Men det var väl inget särskillt smart, men jag ber om ursäkt för det, mer kan jag väl inte göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit inne ett tag, men moderatorerna är alldeles för lås- kåta. Bara för att ni kan sätta hänglås på en topic, så gör ni det, bara ni får minsta möjliga anledning att göra det. :ermm:

Hahahahaha du måste skoja eller? Vi har fan knappt låst en jävla tråd? Säg en tråd vi låst som inte borde ha blivit låst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller hur.. så fort man sa något till den där jävla botten "Besök spelforumet.se det är bäst besök spelforumet.se det äger OMGFG!1!!lolzr0z00r0zx00r"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaha du måste skoja eller? Vi har fan knappt låst en jävla tråd? Säg en tråd vi låst som inte borde ha blivit låst.

Tex. disskutionen om Ps3. xb360 och revolution. Vad var nödvändigt att stänga den? inte ett bråk eller nåt sånt... redan 25 låsta topicar fyfan...

Edit: det var om ps3 höga pris men utvecklades till allmänt konsollsnack

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor